anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Action Cam HDR-AS15 - wyłącza się i niszczy film przy lekkim uderzeniu.

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
buddookan
Poszukiwacz

Sony Action Cam HDR-AS15 - wyłącza się i niszczy film przy lekkim uderzeniu.

Rok temu kupiłem kamerkę i od czasu do czasu mialem taki problem. Teraz wróciłem z nart i jestem wściekły. Prawie po każdej wywrotce kamerka sie wylacza, a ja trace nagranie. Mam pliki np. 3GB ale nie ma szans ich niczym otworzyć ( próbowałem VLC i innymi naprawiającymi pliki ).

 

Biorę kamerke do ręki . Lekko pukam drugą ręką i kamerka sie wyłacza.  Nie mam żadnych uszkodzeń mechanicznych.

 

Zarejestrowałem kamerkę na stronie SONY zaraz po zakupie. Na pudełku jest napisane :

"BONUS SERWISOWY. Zarejestruj produkt i nie zaprzątaj sobie głowy dokumentami gwarancyjnymi"

 


Ok. Fajnie bo właśnie nie widze dokumentu gwarancyjnego w pudełku. Problem w tym że na swoim profilu SONY też nie widzę żadnej opcji reklamacji. Nie wiem nawet na ile dostałem gwarancję. Gdzie to moge sprawdzić ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


buddookan napisali:

 Nie wiem nawet na ile dostałem gwarancję. Gdzie to moge sprawdzić ?


Witaj, oto link http://www.sony.pl/support/pl/warranty/general

 

Dla Ciebie najistotniejsze jest to:

W gwarancji Sony zapewnia, że produkt wolny jest od wad materiałowych i konstrukcyjnych od dnia zakupu przez okres:

  • DWÓCH LAT dla telewizorów LCD BRAVIA (zakupionych po 15 stycznia 2008 roku)
  • DWÓCH LAT dla pozostałych kategorii produktów zakupionych po 1 października 2009 roku*
  • JEDNEGO ROKU dla kategorii WALKMAN

* Produkty sprzedane konsumentom przed datą 1 października 2009 roku pozostają przy rocznej gwarancji i wszelkie reklamacje dotyczące tych sprzętów rozpatrywane będą na dotychczasowych warunkach. 

 

Informacji można zasięgnąć także kontaktując się z Działem Obsługi Klienta Sony.

 

0 801 382 462
(koszt połączenia wg taryfy operatora)

 

Godziny otwarcia : Poniedziałek-Piątek 9.00 – 18.00 
w dni wolne od pracy centrum kontaktów jest nieczynne.

 

Pozdrawiam,

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
buddookan
Poszukiwacz

Chyba znalazłem gwarancję : To zwykła poskładana kartka papieru z napisem " EUROPEAN GUARANTEE INFORMATION DOCUMENT"
Na samym dole jest miejsce na pieczątkę sprzedawcy. Mam naklejki od ELECTRO.PL gdzie kupowałem kamerkę ( juz jej nie mają w ofercie).
Problem w tym że dalej nie wiem na ile miałem gwarancję.
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


buddookan napisali:

 Nie wiem nawet na ile dostałem gwarancję. Gdzie to moge sprawdzić ?


Witaj, oto link http://www.sony.pl/support/pl/warranty/general

 

Dla Ciebie najistotniejsze jest to:

W gwarancji Sony zapewnia, że produkt wolny jest od wad materiałowych i konstrukcyjnych od dnia zakupu przez okres:

  • DWÓCH LAT dla telewizorów LCD BRAVIA (zakupionych po 15 stycznia 2008 roku)
  • DWÓCH LAT dla pozostałych kategorii produktów zakupionych po 1 października 2009 roku*
  • JEDNEGO ROKU dla kategorii WALKMAN

* Produkty sprzedane konsumentom przed datą 1 października 2009 roku pozostają przy rocznej gwarancji i wszelkie reklamacje dotyczące tych sprzętów rozpatrywane będą na dotychczasowych warunkach. 

 

Informacji można zasięgnąć także kontaktując się z Działem Obsługi Klienta Sony.

 

0 801 382 462
(koszt połączenia wg taryfy operatora)

 

Godziny otwarcia : Poniedziałek-Piątek 9.00 – 18.00 
w dni wolne od pracy centrum kontaktów jest nieczynne.

 

Pozdrawiam,

profile.country.pl_PL.title
KolcFILM
Poszukiwacz

Zalecam sprawdzenie poprawności zamontowania baterii i karty pamięci.

Ja z tą kamerą jeżdżę na nartach, nurkuję, jeżdżę na rowerze i nic podobnego się nie zdążyło.