anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kamera do prostych filmów

ladycam-----
Początkujący

Kamera do prostych filmów

Mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich :c37 Ciężko jest znaleźć Wasze forum. Na szczęście mi się udało :thumbsup:
zamierzam kupić kamerę. Na początek potrzebuję do projektu na studiach. Prosty filmik na pare minut. Nie mam od kogo pożyczyć, a mam odłożone parę groszy. Pomyślałam sobie, skoro kupić kamerę to już porządną. Analizowałam do czego mogę jej używać. Nie jestem fanką nagrywania imprez w domu, nie mam dziecka, rzadko jeżdżę na wakacje. W te staram się dorobić. Więc poza projektem chcę nagrywać niektóre wykłady i wrzucać na youtube. Społeczna praca dla swojej grupy. Do tego jakieś imprezki w mieszkaniu itd.
Jestem zielona jeśli chodzi o kamery. Co proponujecie, jaką kamerę? Już chyba coś z kamer hd, hę?

5 ODPOW. 5
tomekkk-----
Początkujący

Podobnie jakis czas temu stałem pod takim samym pytaniem. Najważniejszego nie napisałaś. Jakie środki chcesz poświęcić na kamerę? Od tego jest uzależniony wybór, głównei od tego. Im droższa kamera, tym lepsza

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Jeśli będziesz nagrywała w pomieszczeniach, to bardzo istotny jest przetwornik w kamerze i jego wielkość. W nowszych kamerach Sony wykorzystuje przetwornik Exmor R. Charakteryzuje się bardzo dobrym stopniem odbierania światła. Czyli fajnie nagrywa w ciemnych warunkach.
Tak jak wspomniał Tomekkk, najważniejsze ile chcesz przeznaczyć na taką kamerę.

ladycam-----
Początkujący

hejka :c20 przeczytałam pare watków o wybraniu odpowiedniej kamery. Sporo mi wyjaśniły, nie spodziewałam się tak ogromnego materiału. Całe to kamerowanie to skomplikowana materia :c7 :shock: Przez te parę dni popytałam tu i ówdzie :c34 Nie mogę znaleźć odpowiedzi o różnice w kamerach z twardym dyskiem a kartami pamieci :c18
ps. chce kupic na kredyt, myślałam o cx lub xr 350