anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KOszmarny serwis

cskmarg
Nowicjusz

KOszmarny serwis

Witam, jestem informatykiem a sony ma najgorszy serwis i kompletnie pozbawiony logiki system. Raczej jest to firma zbierająca nasze dane niż naprawiająca sprzęt.

krótko opiszę:

22 grudnia zgłaszam telefon do naprawy będąc w górach. po 30 minutach oczekiwania informuję telefonistkę że chcę zgłosić usterkę aparatu w telefonie, Telefonistka zbiera wszystkie dane, także IMEI telefonu po czym informuje że nie może przyjąć zgłoszenia ponieważ można zgłosić tylko przez internet (minęło 15 minut rozmowy)

Robię zgłoszenie, potwierdzenie zgłoszenie trzeba wydrukować i odesłać wraz z telefonem

Po powrocie 7 stycznia wysyłam wszystko.

19 stycznia dostaję kosztorys na kilkaset zł na naprawę pogwarancyjną z powodu zgłoszenia po gwarancji

zgłaszam do sony reklamacje konsultant przyjmuje i podaje adres na który mam przesłać dokumenty questions.pl@support.sony.com upewniam się czy na pewno ponieważ w e-mailu jest inny robię to 3 razy i na wszelki wypadek wysyłam na oba.

20 stycznia dzwonię zapytać jak sytuacja rozmawiam z Piotrem Kawnikiem nic nie wie o sprawie, mówię na jaki adres wysłałem questions.pl@support.sony.com zapewnia, że nie ma takiego adresu tyko questions.pl@support.sonymobile.com. nadal nic nie wie proszę o informację kto zarejestrował zgłoszenie w dniu wczorajszym, odmówił ukrywając kolegę.

Anna Sulejczak poinformowana e-mailowo odpisała "Proszę o podjęcie decyzji w sprawie kosztorysu – urządzenie jest już po gwarancji, zostało zgłoszone już po tym okresie. "

Reasumując Anna Sulejczak - nie potrafi sprawdzić kiedy zostało zarejestrowane zgłoszenie.

Serwis przez 10 dni nie zrobił absolutnie nic (czas od wystawienie nieupoważnionego kosztorysu do wysłania go e-mailem)