anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SERWIS

MALGOSKA00_-.
Nowicjusz

SERWIS

Zenada jedyne co moge powiedziec niby firma światowej marki a żyłują klienta jak mogą. Zakupiłam w salonie nowa Z2 załączone słuchawki ulegoły uszkodzeniu dostałam nowe i tu zonk nie ma juz gwarancji z tytułu zakupu tylko 90 dni lub 12 m-cy od daty zakupu zatem 4 miesiące no coż kolejne się zepsuły bez szans na reklamacje. teraz robie podejści z telfonem, ktory ciągle się przezewa a niby naprawili poprzednim razem wyłącza co chwile sam wysyła smsy jestem rozczarowana produktem i podejściem firmy co do warunkow reklamacji. Planowałam zakup Z5 ale po tym wybór padł na konkusencję SAMSUNG S7 może tam klient ma lepsze prawa .

pozdrawiam

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.pl_PL.title
Sony_Polska
Community Team

Witamy

 

Jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałych niedogodności.

W sprawach związanych z urządzeniami Sony Xperia sugerujemy bezpośredni kontakt z Sony Mobile:

 

http://support.sonymobile.com/pl/xperiaz2/contactUs/ 

 

Pozdrawiamy

Zespół Sony