anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Support Sony

ROZWIĄZANE
kepisty
Poszukiwacz

Support Sony

Cześć!

 

Mam takie pytanie - czy Wy, drodzy użytkownicy też możecie narzekać na czas reakcji supportu Sony (w moim przypadku TV)?

 

Bardzo lubię produkty tej firmy, ale wsparcie daje trochę ciała, u mnie wygląda to mniej więcej tak:

- piszę mail'a z pytaniem (dot. wbudowanej aplikacji Sony) i problemem,

- dostaję odpowiedź po 6 dniach, żeby sprawdzić coś oraz odpowiedź na moje pytanie, że się nia da zrobić tego o co pytam

- sprawdzam to o co proszą i odpisuję, że Pan jest w błędzie bo się da i wyjaśniam jak. Wysyłam odpowiedź po 20 minutach,

- mijają kolejne 2 dni, dostaję prośbę o przesłanie jeszcze czegoś (nikt nie mówi, że się pomylił  w poprzednim mailu...),

- odpisuję tego samego dnia,

- dostaję zwrotkę po 3 dniach, żeby dosłać coś jeszcze,

- odpisuję w ciągu 20 minut,

 

Na razie cisza - czekam na odpowiedź.

 

Czy Wy też macie takie doświadczenia? Może ktoś z obsługi forum mógłby rzucić trochę światła na sprawę?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
zebra122
Poszukiwacz

Po kilku miesiącach walki w końcu znalazłam rowiązanie. Coś mnie natchnęło i zadzowniłam do dostawcy internetu z pytaniem dlaczego mam czeskie reklamy na YT. A on mi ze spokojem odpowiedział, bo mamy dwa łącza, polskie i czeskie. Oni przełączyli mnie na czeskie, bez żadnej informacji, teraz już wszytsko jest ok, znów jestem w ojczyźnie i mam aplikacje.

PS Netfix nie jest polski tylko angielski.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Niestety tak to już działa - pozostaje się tylko uzbroić w cierpliowść.

 

Pozdrawiam

zebra122
Poszukiwacz

Sony support stać na odpowiedź, ze dziekuję za zgłoszenie. Potem ewentualnie, że w TV trzeba odświezyć zawartość internetową albo przywrócić ustawienia fabryczne. Wszyscy otrzymują te same nieprzydatne rady. Wniosek jest jeden: Sony olewa użytkownika, reklamuje aplikacje internetowe, których nie ma. Polski użytkownik ma ofertę aplikacji czeskich niemieckich a nawet arabskich. Polskie aplikacje (player, VOD, ipla) miałam ok roku potem systemarytycznie wyparowywały. Od kilku miesięcy brak. Nie jest to tylko moja bolączka, ale wielu posiadaczy telewizorów tej schodzącej na psy firmy.

kepisty
Poszukiwacz

W tej chwili czekam już ponad tydzień na "odpowiedź od techników" - wczoraj dostałem maila, że dalej sprawdzają.

 

Zebra122, co do Twojej wypowiedzi - trzeba ich dokładnie pytać i wytrwale pisać. Na pewno nie jest łatwo, ale ja nie zamierzam odpuścić.

 

To o czym mówisz (aplikacje) - Polski użytkownik wcale nie ma dostępu do tych aplikacji. Twój dostawca Internetu lub Ty (ktoś w domu/bloku) prawdopodobine korzysta z VPN'ów lub dziwnych DNSów przez co Twój TV daje znać Sony, że jesteś raz w Niemczech, raz w Czechach, a raz w krajach arabskich.

 

Dodatkowo - Player, ipla to są aplikacje dostępne tylko z Polski - więc siłą rzeczy jeśli Sony "widzi Cię" w Niemczech lub innym kraju to Ci tych aplikacji nie pokaże.

zebra122
Poszukiwacz

Dziekuję za odpowiedź. Ale to chyba nie jest tak do końca jak piszesz. Ja od początku (1,5 roku) miałam mnóstwo aplikacji, w tym te trzy polskie. Z czasem ich zawartośc ubożała, w końcu wszystkie trzy zniknęły. Nadal pozostała ponad setka innych które są tam stale od początku. Jakimś dziwnym zbiegiem okliczności ok 2 tygodnie temu pojawił się płatny Netflix, który wiadomo instaluje się w Polsce. Myslę jednak, że to sprawa SEN, mój zięć nie ma tej funkcji, ma starszy Sony z internetem i aplikacje polskie się trzymają.

Z pewnością pewnym problemem w moim przypadku jest fakt , że mieszkam w mieście granicznym i przy odtwarzaniu filmów z You Tube mam czeskie reklamy. Ale dlaczego Netflix jest polski?

Co więcej problem ze znikającymi polskimi aplikacjami mają takżę inni.

kepisty
Poszukiwacz

Niestety nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie.

U mnie wszystko działa jak należy poza jedną funkcją  - wprowadzanie głosowe z telefonu. Próbuję sięgnąć po pomoc na Supporcie, ale to już trwa ponad miesiąc...

zebra122
Poszukiwacz

Po kilku miesiącach walki w końcu znalazłam rowiązanie. Coś mnie natchnęło i zadzowniłam do dostawcy internetu z pytaniem dlaczego mam czeskie reklamy na YT. A on mi ze spokojem odpowiedział, bo mamy dwa łącza, polskie i czeskie. Oni przełączyli mnie na czeskie, bez żadnej informacji, teraz już wszytsko jest ok, znów jestem w ojczyźnie i mam aplikacje.

PS Netfix nie jest polski tylko angielski.