Deel jouw ervaring!
Zomaar een gedachte voor de community leden..
Het is wellicht handig om bij je profiel in je handtekening de door jou gebruikte camera, objectieven te vermelden. Zodat iemand die je bericht leest direct die info ook meekrijgt
(heb zojuist de mijne aangepast).
*edit*
je kunt dit doen bij "mijn instellingen" bij je persoonlijk informatie en dan veld "handtekening"
zie onderstaand voorbeeld
succes!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ziet er iemand bij mij wel een handtekening onder staan? Ik zie namelijk niks.
Op Mijn instellingen heb ik "Handtekening weergeven" aangevinkt en opgeslagen.
En in het vakje handtekeningen heb ik mijn camera's en lenzen gezet.
Wij zijn inderdaad alleen maar veredelde gebruikers en kunnen niks wijzige.n in de opbouw hier.:smileywink:
Ik heb het idee dat je de handtekening alleen ziet als je niet ingelogd bent... maar da's even een snelle ingeving.
Hey Amfion,
handtekening is volgens mij gewoon zichtbaar hoor (als je hem goed geplaatst hebt). Ik zie die van Pieterlj nu ook, dus is gelukt volgens mij
Hi @Sigiphoto!
Oh, mooi!
Net even uitgelogd en dan zie ik wel bij iedereen zijn handtekening, als ik ingelogd ben niet... Vooral die van @pa3eia valt dan lekker op Misschien zit in in het oude Ziggo netwerk dat ik het niet kan zien?
We zullen het eens aangeven bij de maandelijkse 'hoe gaat het met de Community' webmeeting
Bij de tv's is nogal veel te doen over de Android tv's. Veel problemen schijnen zich voor te doen in het oude Ziggo netwerk... Lees dat nogal eens als ik even de tv posts door blader. Vandaar dat ik ineens bedacht dat dat misschien de oplossing moest zijn!:smileylaugh::smileylaugh:
Ik heb verder echt geen idee waar het in kan zitten, misschien dat de wat meer oudgediende experts er meer over weten...
In de mode offline of ingelogd zie ik alle handtekeningen van jullie staan onder het bericht.
73's
ps. Mijn handtekening komt uit de hoge hoed van the big Boss Peter enkele jaren geleden.
Ach ja verschil moet er zijn....