annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Handtekening tip?

OPGELOST
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Handtekening tip?

Zomaar een gedachte voor de community leden..

 

Het is wellicht handig om bij je profiel in je handtekening de door jou gebruikte camera, objectieven te vermelden. Zodat iemand die je bericht leest direct die info ook meekrijgt :cool:

 (heb zojuist de mijne aangepast).

 

*edit*

je kunt dit doen bij "mijn instellingen" bij je persoonlijk informatie en dan veld "handtekening"

zie onderstaand voorbeeld

sonycomhandtek.001.jpeg

succes!

 

 

 

 

 

mijn foto's op; 500px en
25 ANTWOORDEN 25
profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Ziet er iemand bij mij wel een handtekening onder staan? Ik zie namelijk niks.

Op Mijn instellingen heb ik "Handtekening weergeven" aangevinkt en opgeslagen.

En in het vakje handtekeningen heb ik mijn camera's en lenzen gezet.

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@pieterlj

zie het inderdaad bij jou nu niet meer staan, zojuist wel even (A77 etc)

 

je tekst met vriendelijke groet lijkt er standaard onder te komen?

 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Wij zijn inderdaad alleen maar veredelde gebruikers en kunnen niks wijzige.n in de opbouw hier.:smileywink:

Ik heb het idee dat je de handtekening alleen ziet als je niet ingelogd bent... maar da's even een snelle ingeving.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Hey Amfion,

 

handtekening is volgens mij gewoon zichtbaar hoor (als je hem goed geplaatst hebt). Ik zie die van Pieterlj nu ook, dus is gelukt volgens mij

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @Sigiphoto!

Oh, mooi! 


Net even uitgelogd en dan zie ik wel bij iedereen zijn handtekening, als ik ingelogd ben niet... Vooral die van @pa3eia valt dan lekker op :wink: Misschien zit in in het oude Ziggo netwerk dat ik het niet kan zien? :laughing:

 

We zullen het eens aangeven bij de maandelijkse 'hoe gaat het met de Community' webmeeting :wink:

 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Ah oke! @Amfion

 

zit zelf ook op ziggo maar geen idee hoe oud dat is...:smileyconfused::smileylaugh:

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Bij de tv's is nogal veel te doen over de Android tv's. Veel problemen schijnen zich voor te doen in het oude Ziggo netwerk... Lees dat nogal eens als ik even de tv posts door blader. Vandaar dat ik ineens bedacht dat dat misschien de oplossing moest zijn!:smileylaugh::smileylaugh:

 

Ik heb verder echt geen idee waar het in kan zitten, misschien dat de wat meer oudgediende experts er meer over weten...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In de mode offline of ingelogd zie ik alle handtekeningen van jullie staan onder het bericht.

 

73's

 

ps. Mijn handtekening komt uit de hoge hoed van the big Boss Peter enkele jaren geleden.

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ach ja verschil moet er zijn.... :wink:

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Amfion  waar blijft de jouwe? :wink:

mijn foto's op; 500px en