annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe krijg ik een fototje van mezelf gedownload.

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Hoe krijg ik een fototje van mezelf gedownload.

Als ik op m 'n foto/logo ga staan, zit er rechts een klein hoekje, waardoor je toegang krijgt.

Ik kan dan bladeren in m'n foto 's, op m 'n eigen computor.

Maar als ik hem dan aan klik, is alles weer verdwenen.

 

Kan dus niets opslaan. Doe dus ongetwijfeld iets niet goed.

 

Graag even instructie.

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi Tjardi, 

 

Wat bedoel je precies? 

Waar wil je een foto op krijgen en waar vanaf? Van je camera? 

 

Je kunt software gebruiken zoals Playmemories Home. Of je kunt de geheugenkaart rechstreeks in je PC doen om ze er vervolgens vanaf te slepen. 

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

In plaats van de appels en peren, die in jouw profiel staan, wil ik graag een foto van me zelf.

 

Die staan nu onder afbeeldingen "ergens" in m 'n computer.

 

Als ik naar mijn profiel ga, kan ik in een hoekje het venster om veranderingen aan te brengen openen.

Dan kom ik bij de bovengenoemde foto uit.

 

Klik ik die aan verdwijnt alles. En kan ik dus verder niets.Doe dus iets niet goed.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi Tjardi, 

Klopt! Helaas is het door een fout in de software niet rechtstreeks mogelijk. Het is te doen via een omweg, maar ik moet heel even op gaan zoeken hoe dat ook alweer moest. Kom er nog even op terug!

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

- Upload het bestand dat je als avatar/profielfoto wil gebruiken naar de gallery.

- Ga naar je profiel pagina en selecteer 'Beheer mijn afbeeldingen' aan de rechterkant naast je badges.

Screen Shot 2016-01-05 at 18.06.54.png

 

- Kies de afbeelding die je wil gaan gebruiken als avatar/profielfoto, klik erop om deze te selecteren en kies dan "Gebruik afbeelding als avatar" in het dropdown-menu "afbeeldingsopties"

 

Screen Shot 2016-01-05 at 18.07.22.png

 

 Is dit het antwoord op je vraag? Als je 'als oplossing accepteren' zou willen aanklikken bij dit bericht dan vinden anderen met hetzelfde probleem eerder deze oplossing! Thnx

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Als ik zou weten hoe je een of meerdere foto 's moest uploaden was ik klaar.

 

Ook dat weet ik niet. Sorry.

 

Maar 't onderwerp is niet enorm belangrijk.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Geen probleem!

 

- Je gaat naar de fotogalerij https://community.sony.nl/t5/fotogalerij/con-p/32549

Daar kies je 'nieuwe foto' en er komt een pop-up scherm tevoorschijn.

Dan komt je foto wel in de openbare galerij.

 

- Je kunt ook in een bericht een afbeelding invoegen met het picture/landschapje icoon in de opmaakbalk bovenaan als je het bericht aan het typen bent. Je kunt dan wel aangeven of je het in een openbaar of prive album opgeslagen wil hebben, maar je foto komt dan niet meteen in de photo gallery tevoorschijn, lijkt me voor een avatar misschien wat handiger. 

 

De software-engineers van de software waar de Community op draait zijn al een poosje bezig om dit blijkbaar lastige avatar probleem te verhelpen.

 

 

profile.country.NL.title
MJ2505
Lid

@Amfion

 

Dat verdient een 

Spoiler
Spoiler
Hart
Met amicale groet,

Marc