annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Making Of 'Zig Zag' (van visie naar eindproduct)

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Making Of 'Zig Zag' (van visie naar eindproduct)

Zig Zag door Albert Dros

 

Een paar dagen terug heeft Zoom! een artikel van mij gebpubliceerd waarin ik uit leg hoe ik te werk ben gegaan in een recente populaire foto van mij.

 

Deze foto wekte veel reacties op door met name z'n sfeer. In dit verhaal leg ik uit hoe ik van een visie naar het eindproduct toe werk. Een interessante discussie die je ook ziet opwaaien is of dit nog wel fotografie is? Ik zie het dan ook als een vorm van kunst. Eigenlijk creeer ik ben een combinatie van foto's een nieuwe werkelijkheid. Sommige zijn hier tegen, sommige vinden het juist mooi. Het is een discussie die je altijd blijft houden. Wat ik zelf het belangrijkst vind is dat mensen hier open in zijn.

 

Dit verhaal is ook een prikkel om mensen te inspireren om foto's te maken bij hen in de buurt. Je hoeft niet altijd hele mooie plekken te bezoeken om prachtige foto's te maken. Een combinatie van licht, een interessante compositie in een creatieve geest is vaak al genoeg.

 

Hier is het artikel te lezen:

http://zoom.nl/artikel/community/23826-the-making-of--zig-zag.html

 

in het engels op 500px ISO blog:

https://iso.500px.com/turn-around-the-making-of-this-mysterious-misty-photo/

 

Dit is overigens niet direct Sony gerelateerd, maar is denk ik toch op fotografiegebied interessant en leuk om te lezen :slight_smile:

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

@albertdros

 

Heb je verhaal gelezen. Eigenlijk is 't dus zo eenvoudig als wat.

Maar je moet er wel op komen, om 't zo te maken.

't Speulderbos ken ik ook min of meer.

 

We hadden vroeger een winkel in Apeldoorn, waar ik logischerwijze vaak kwam.

Mijn zusje is begraven op de natuurbegraafplaats daar in de buurt. Mede daadoor ken ik het.

Die buurt is erg mooi. Vandaar naar Asselt is ook prachtig.

 

Ik vind het een hele fraaie foto. 'n Hele aparte foto.

En vroeg me al af, hoe je die in de vrede weer gemaakt had.

 

Ga maar lekker zo door. Ik laat me graag weer opnieuw verrassen.