annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

opvolger voor A99? A99 mkII? - worden de SLT camera's nog verder ondersteund? nog slechts 2 type camera's in omloop- slt 99 nie meegerekend?geen goede communicatie!

profile.country.BE.title
beroose36
Lid

opvolger voor A99? A99 mkII? - worden de SLT camera's nog verder ondersteund? nog slechts 2 type camera's in omloop- slt 99 nie meegerekend?geen goede communicatie!

 
14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
bliksem100
Lid

Spoiler
ja hem er 1 een uur

ja ik heb er 1 een uur vast gehad op de fair maar ik mis de instel knopen die ik blindelings kan vinden op mijn a77 en hij voelt gewoon  te licht aan als je de a77 met grip gewent bent

 

 

 

het zal ook wel een klein beetje aan mij ligen ik schiet altijd al met zon zwaar ding

Spoiler
 
--K2--
Lid

Blindelings de knoppen vinden heeft voor mij wat tijd gevraagd toen ik met Nex begon te werken naast de a900.  Daarna naar A6000 of A7 was slechts een klein stapje.  Als een of andere Canon of Nikon in mijn handen gestopt krijg, is het zoeken naar knoppen voor de juiste instellingen altijd al een veel groter probleem geweest :smileywink:.

 

Met een telezoom erop vind ik de A7 op zich ook klein, maar met de grip erbij vind ik het qua grip en gewicht/balans helemaal goed.  

 

Vorig jaar heb ik in de zomer nog met a900 + grip + CZ24-70 op Kreta rond gelopen...  Achteraf bekeken had ik de A7-II-set een jaartje eerder in huis moeten halen :smileywink:.  Maar goed, ieder zijn voorkeur natuurlijk.

 

Ik denk trouwens dat er nog wel een grotere versie van de A7-reeks aankomt.  Alle geruchten wijzen in elk geval in de richting van een "A9".  Persoonlijk zou het me weinig uitmaken of die een A- of E-mount heeft.  Een E-mount heeft het voordeel dat ook alle A-mount-lenzen (en andere) erop passen mits adapter, terwijl op A-mount enkel lenzen met A-mount bruikbaar zijn...

 

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik hoop alleen dat er een soort "LA-EA5" adapter uitkomt:

 

Fasedetectie-AF voor ALLE A-mount lenzen zonder de SLT spiegel (met bijhorend klein AF-gebied...).

 

Als deze adapter komt, dan hou ik mijn A-mount glas :laughing:

 

Voorlopig is het "uitverkoop" op't gemakje...

 

 

En een A9-model zou ik wel kunnen smaken maar een A7RIII evengoed, de body hoeft voor mij niet groter, maar mag beetje performanter worden: vooral processorkracht (zoals het herbekijken van foto's, inzoomen in foto's, dat soort zaken...) en touchscreen! Voorlopig mis ik weinig tot niets aan de A7RII. :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
R.v.Os
Bijdrager

Ze hebben je gehoord bij SONY (denk ik)......

 

http://www.sonyalpharumors.com/sr3-sony-a99-successor-announced-soon-42mp-499-af-points-4k/

Mijn "plek" op het Web: JoMeRoMa.nl
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Mooi! Maar het is al de zoveelste rumours :wink:

Het mag hoogdringend eens realiteit gaan worden dan :laughing:

 

De specs zijn wel realistisch denk ik...maar het is zeker al 2 jaren dat we dergelijke rumours lezen. :dizzy:

 

Ik ga het niet meer kopen, maar ben uiteraard wel benieuwd!

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training