annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony A7RII aangekondigd!

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Sony A7RII aangekondigd!

keypoints:
 
A7rII:
• 42MP Full-Frame Exmor R BSI CMOS Sensor
• BIONZ X Image Processor
• 5-Axis SteadyShot INSIDE Stabilization
• 399 Phase-Detect AF Points & 5 fps Burst
• Internal 4K XAVC S Video & S-Log2 Gamma
• Weather-Resistant Magnesium Alloy Body
• Built-In Wi-Fi Connectivity with NFC
• ISO 102,400
• no shutter blade motion
• 3,5x faster than the A7r
• A7rII focus is almost 40% faster than the one of the A7r
• Shipping in August
 
Dus ook intern 4k, 42mp sensor en image stabilization! Ik wil :grin:

 

dpreview: http://www.dpreview.com/articles/8917769536/sony-alpha-a7r-ii-has-42-4mp-on-full-frame-bsi-cmos-sens...

 

official : http://www.sony.net/Products/di/en-us/products/dkw5/index.html?contentsTop=1

42 ANTWOORDEN 42
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Had via Pa3eia al vernomen dat KE daar was komen filmen :slight_smile:

Erg nuttig info in het filmpje was het niet, kon even goed een A7II zijn dat ze toonden :nauseated_face:

 

Ik begrijp echt niet waarom er in hemelsnaam twee croplenzen op de A7R voorzien waren...Doet me denken aan een van de beurzen waar de Zeiss 16-80 DT op de A99 gemonteerd stond ter demo :wink:

 

Het nuttigste was om het kantoor inderdaad eens te bekijken langs binnen :tongue:

 

ps: Het eerste gedeelte van het filmpje lijkt me zelfs OOF...scherper op de lamellen van de achtergrond dan de persoon zelf. :tongue: 

Ze hadden beter ons daar gezet é Amfion :nauseated_face:

 

Samenvattend enkele van de coolste kleine dingetjes op de A7RII:

-camera zoomt nu bij het herbekijken op de plek waar je scherpgesteld had (zoals de vroegere Sony en Minolta DSLR's)

-Eye-tracking werkt echt op de ogen continu, als er geen oog zichtbaar is, gaat hij over op gezichtsherkenning (echt goud waard).

-Iso auto met eigen instelbare limieten en sluitertijden

-Uitgebreidere AF-mogelijkheden zoals de A7II (expanded AF)

-...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ja inderdaad een beetje kansloos filmpje... : 'Zoals je hier kan zien heeft deze camera een backlit sensor... ' Euhmmmmm :wink:  Maar je bent dan wel de eerste! 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Haha, zeer zeker @Portmixus! Ergste is dat ik waarschijnlijk vlak ervoor of erna in het pand geweest ben! 

 

Als je goed in de achtergrond kijkt zie je meer dan een gemiddeld aantal Japanners rondlopen, die hadden die sample bij zich. Maar helaas niet de kans gehad om even vast te houden :tongue:

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ja, wel bijzonder zo'n Japanse delegatie :slight_smile:

Ik meende zelfs in het begin van het filmpje "Kenta' te hebben herkend, die vroeger altijd de youtube filmpjes verzorgde samen met ene "Anthony" op "SGNL by Sony". Jammer dat ze die filmpjes niet meer maken.

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

@albertdros

 

Maar op een bepaald moment kijkt hij weg en blijft hij op de ogen of het gezicht scherpstellen.

Uit ervaring met de "huidige" camera's merk ik ook dat een gezicht ook van zijaanzicht werkt...kan alleen maar beter zijn. :slight_smile:

 

Ik zie mezelf dit veel gebruiken...als ik deze camera zou hebben :nauseated_face:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Dan gaan we toch zelf van die filmpjes maken? Breng maar hier die producten :cool:

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Oke, dus ze kunnen daar een uur de A7RII uit gaan proberen, en dan maken ze een super algemeen filmpje? En lekker voor de sensoren dat ze daar zo de hele tijd staan zonder lens... Die mogen gelijk wel weer schoon gemaakt worden.

 

In plaats van dat ze de autofocus eens eens even goed uit testen, want dat is toch waar de meeste mensen erg benieuwd naar zijn :slight_smile: En dan dus vooral even met wat verschillende (canon) lenzen. Al die vergelijkingen met andere modellen kan je overal wel op internet lezen, zelfs in de specs.

 

en tja, die apsc-lenzen.... :grin:

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Het testen met een sample geeft geen accuraat resultaat, dus ik snap wel dat ze er niet te diep op in gaan dan. 

Kan je beter wachten op de release, zodat het aan alle testen onderworpen kan worden :wink:

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Da's waar! Samples kunnen volgens mij soms wel afwijkende resultaten geven, ooit eens een dagje een a7r sample in handen gehad die een enorme afwijking had in het blauw.. Als je aan de hand daarvan een review had moeten maken was het geen succes geweest... 

 

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

goed punt inderdaad... Blijft natuurlijk een sample.