annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony HVL F60 M Flashduration

profile.country.NL.title
Edfried
Ontdekker

Sony HVL F60 M Flashduration

Ik zou heel graag de flashduration ofwel flits-tijd willen weten van deze flitser bij de verschillende instellingen. Ik kan deze nergens terug vinden.

 

Bijv hoe lang duurt een flits in (m)seconden bij een instelling van 1/1 of 1/32. Overige instellingen wil ik ook graag weten.

 

Dit ivm fotgraferen met camera op bulb en aansturing van flits op basis van beweging of geluid en het bevriezen van (zeer) snel bewegende objecten.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hoi Edfried!

 

Welkom (terug) bij de Community!

 

Ah, dat is informatie die ik ook niet een twee drie paraat heb...  We gaan proberen het voor je boven water te krijgen! 

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Dat is info dat je inderdaad niet zo gemakkelijk zal vinden, tenzij iemand zelf metingen heeft uitgevoerd. Dat behoort alleszins niet tot de zaken die ergens officieel vermeld worden.

 

Typisch bij lage flitskracht heb je de kortste tijden, ergens tussen 1/20 000 en 1/30 000.

 

Zal ook eens op google kijken of iemand dat ooit gemeten heeft voor Sony flitsen, maar de kans is bijzonder klein!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ook inderdaad niet kunnen vinden. Wel voor een aantal flitsers van andere merken, is dus maar net dat er iemand met de juiste techische spullen er een keertje voor is gaan zitten om deze informatie te verzamelen.