annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tamron 150-600 G2

profile.country.BE.title
redgyone
Ontdekker

Tamron 150-600 G2

Ik ben dus zinnens de Tamron 150-600 G2 aan te schaffen zodra deze beschikbaar is, blijkbaar komt hij dus in de lente uit maar daar zit nu het probleem. Ik vertrek op 8 mei voor 21 dagen op reis naar Canada, vooral om vogels te fotograferen, ik ben zo super blij met mijn Sony A99m2 dat ik eigenlijk niets anders meer gebruik, nadeel is dat ik nu met de Sony 70-400G eerste versie mm tekort kom. Ik duim natuurlijk dat de Tamron voor die datum beschikbaar is maar wil me toch veilig stellen. Daarom de vraag of er iemand de Tamron 150-600 1ste versie in het bezit heeft en die zou willen verhuren?

of zou een converter 1.4 op de Sony even goed werken? ofzijn er nog andere sugesties? 

mvg

Redgy

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Lente is wel een heel ruim begrip inderdaad! :slight_smile: Hopelijk kan iemand je helpen!

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@redgyone wordt zeuren denk ik...helaas! Zojuist even gekeken naar beschikbaarheid aan de overkant (US) maar daar verwachten zowel Amazon als B&H de lens "end of May 2017".... dus kopen aan de overkant zal ook niet meevallen...

 

Zag dat de voorganger wel volop te koop is, ook voor Sony. Ik heb geen ervaring met Tamron, maar is de G2 zoveel beter?

 

Succes op je ongetwijfeld mooie natuurreis!

 

groet,

Sigi

mijn foto's op; 500px en