annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wat verwacht je van een A99II?

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Wat verwacht je van een A99II?

Persoonlijk denk ik dat 2015 een vrij spannend jaar kan worden wat betreft de A99II. De A-mount camera's volgen een (tot hiertoe) vrij klassiek verloop:

 

2007: A700 -> 2008: A900

2011: A77 -> 2012: A99

2014: A77II - > 2015: A99II?

 

Ik geloof er wel in! (maar ben dan ook optimist :laughing: )

 

Ik zou graag een 36MP sensor zien of iets helemaal nieuw (50MP? :nauseated_face: ), een sterk verbeterde AF-module met vooral heel brede spreiding van AF-punten met cross-type punten overal verspreid, 4K-opname (A99II moet wat jaartjes meegaan dus ja :slight_smile: ), ...

 

Volgens de geruchten (die vaak kloppen) zou het wel eens in september kunnen zijn dat hij eraan komt! Geen onlogische timing, meestal (maar niet altijd) presenteert Sony grote A-mount camera's in de tweede helft van het jaar...

 

Wat zouden jullie graag zien in een A99II?

 

SLT-A99V_PG_cover_A.jpg

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Oh ja, ik hoop dat ze de GPS en AF-hulplicht in de A99II wel laten zitten...na het verdwijnen van deze dingen bij de A77II!

 

Hoewel ik er kan inkomen dat GPS niet zo essentieel is voor de meesten onder ons. Wi-Fi en NFC staat al in de sterren geschreven :tongue:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Ralipo
Ontdekker

Ondanks dat ik het gevoel heb dat sony A mount wat achter zich lijkt te laten, en meer focust op E mount, verwacht ik toch enorm veel van deze camera!


Het mag écht wel een beest worden :grin: 36 mp of meer, te veel scherpstelpunten om te kunnen tellen over heel de sensor, touchscreen om scherp te stellen, AF hulplicht idd aanwezig, wifi, nfc, gps (ik reis graag dus zou mooi zijn),...

 

Ik hoop echt dat sony laat zien wat het kan en A mount in leven houdt

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

September zou inderdaad een logische maand zijn voor een productlancering, op de IFA in Berlijn is er bijna altijd wel een leuke aankondiging van t een of ander. 

 

Het is geen Photokina-jaar (hoewel Sony daar afgelopen jaar ook geen grote aankondiging deed) dus fingers crossed voor begin september. 

 

Ik verwacht van een A99II inderdaad een verbeterde autofocus, andere sensor, WiFi, NFC,4k, silent shutter.... maar dat zou logisch zijn naar aanleiding van wat er in de tussentijd allemaal op de markt verschenen is.

 

Wat ik graag zou willen zien? Van mij mag het lowpass-filter er wel uit en de hoge ISO prestaties nog wel wat beter, hoewel ik eigenlijk weinig dingen heb waar ik tegenaan loop in het dagelijks gebruik. :slight_smile: