Podziel się wrażeniami!
Mam ten model od 1,5 roku i nigdy z EPG/Guide TV naziemnej nie było problemu. Od jakiegoś miesiąca w kilku pozycjach przeważnie z całego muxa, zamiast programu EPG jest "brak informacji".Kiedy przełączę obraz na taki program, to natychmiast EPG wczytuje wszystkie informacje na programach danego muxa. Jadnak kiedy przełaczm kanały i po chwili wchodzę w EPG to znów brak informacji na tym samym albo inny muxie na kilku lub wszystkich programach z danego muxa. Taka sytuacja powstała samistnie, gdyż na TV nic nie było instalowane i wogóle nie dokonywano żadnych zmian w konfiguracji czy ustawieniach. Przywrócilem już nawet ustawienia fabryczne i EPG dzialało dobrze może 2-3 dni i sytuacja zaczęła się powtarzać, najpierw z 1 programem, póżniej kilkoma aż do całego muxa lub nawet 2 - tak postępowało to systematyczne na coraz większej liczbe programów. Czy ktoś spotkał się z podobnym problem ?
Witam. Mam podobnie na W756c. Przy czym u mnie problem dotyczy głównie TVP1 i TVP2 (inne stacje naziemne nieco rzadziej). Nie pomaga przełączenie się na niedomagającą stację. Czy to skutek jakichś "usprawnień" stacji czy też coś z telewizorami (sztuk 2) się dzieje albo z anteną? Ponowne skanowanie programów nie przyniosło żadnej poprawy. Sygnał antenowy jest mocny i b/z w prównaniu z okresem kiedy ta dolegliwośc bywała bardzo sporadycznie.
Witam,
@jawala zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:
Jaka jest jakość oraz poziom sygnału? Zazwyczaj problemy tego typu są spowodowane słabym sygnałem, który można sprawdzić poprzez HOME - Pomoc - Diagnostyka sygnału (w miarę możliwości proszę o przesłanie zdjęcia z tego menu). Do poprawnego odbioru konieczne jest odbieranie stabilnego sygnału na poziomie przynajmniej 90 dla obydwu wartości. Dodatkowo, czy sygnał z anteny jest dzielony na dwa lub więcej odbiorników? To również może negatywnie odbić się na odbiorze. Warto również sprawdzić, czy zainstalowana jest najnowsza wersja oprogramowania na telewizorze.
Pozdrawiam
W ustawieniach cyfrowych jest ustawienie przewodnika gdzie można włączyć automatyczne pobieranie w trybie czuwania, chociaż wydaje mi się że ta opcja powinna być domyślnie włączona. Dodam że korzystam z kablówki i satelity i takich problemów nie zauważyłem.
@mack755Czy na wszystkich programach z satelity masz EPG na cały tydzień?
Na moim W755C na kilku programach pojawia się brak informacji przy kolejnych dniach(a nawet porach dnia) zarówno przy satelicie jak i naziemnej. Co dziwne takie numery nie występują na kanałach czeskiej dvb-t, do której mam dostęp. A jest to 40 kanałów zarówno dvb-t, jak i dvb-t2(hevc).
Automatyczne pobieranie w trybie czuwania, jest domyślnie włączone. Kiedyś nawet miałem wyłaczone i też nie było problemów z EPG.
Co do sygnału to w menu diagnostyka jakośc to 100% a pozim 95% i stabilne jak skała na każdym muxie. Wcześniej miałem problemy z instalacja antenową i sygnał był czasami na 60%, tak że zdarzały się zamrożenia obrazu, a EPG działal prawidłowo, więc nie ma to nic wspólnego z sygnałem, bo obraz był znacznie bardziej wrażliwy niz dane EPG. Stawiałem już system na nowo, kasowałem dane aplikacji Program i nie mam już pomysłów.
@leczech też na niektórych kanałach mam epg tylko na jeden dzień lub z przerwami. Pamiętam że na własnym dekoderze sat też tak miałem więc w tym przypadku to nie wina telewizora.
Przez półtora roku było dobrze, nic nie zmieniane to czego to wina jak nie TV ? I nie chodzi o to, że program jest tylko na 1 dzień, bo nie ma go wcale, jak włączę ten kanał to pojawia się na kilka minut i za chwilę znowu pusto w EPG, to chyba oznacza, że TV nie trzyma pamięci.
Witam,
@jawala skonsultowałem sie jeszcze supportem - oto ich odpowiedź:
W takim przypadku klient może skontaktować się z naszym autoryzowanym centrum serwisowym. Jeśli problem leży po stronie odbiornika to usterka wystąpi również w serwisie na innej instalacji antenowej i zostanie wyeliminowana:
Pozdrawiam
Dziękuję za pomoc i kontakt z supprotem. Jeżeli dobrze rozumiem to zdanie "Jeśli problem leży po stronie odbiornika to usterka wystąpi również w serwisie na innej instalacji antenowej i zostanie wyeliminowana" to TV miałby wylądować w serwisie, tylko niebardzo sobie wybrażam jak go tam dostarczyć to 55" - niezłe przedsięwzięcie i to bez pewności co do naprawy, już kilka razy słyszałem, że wina leży postronie uzytkownika, tym bardziej, że mieszkam w mieście w którym nie ma serwisu.