Podziel się wrażeniami!
Witam.
Posiadam ten telewizor od 4 ms. Od początku działanie pozostawia wiele do zyczenia - czas trwania włączania TV, szybkość interfejsu.
Dodatkowo teraz po zainstalowaniu update (chyba w listopadzie było) po włączeniu TV i po uruchomieniu Netflix-a lub przy przełączaniu programów TV się wiesza i uruchamia od nowa.
Zaraz dostanę odpowiedź że spróbuj przywrócić do ustawień fabrycznych itp. Jeśli przy każdym update tak będę musiał robić to dziękuję bardzo za ten szajs.
Gdybym wiedział wszcześniej nigdy nie kupił bym Sony
Cześć,
Przykro nam, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań.
Czy szukałeś już odpowiedzi w dziale Pomoc? Polecamy również upewnić się czy na naszym forum podobny problem nie był wcześniej poruszany.
Pozdrawiamy
Zespół Sony
Czyli nie jestem sam z takim problemem.
Mało tego - jakiś czas temu wyszła aktualizacja Netflixa i od tego czasu, co kilka dni, czasem codzienie muszę się logować do tego serwisu, gdyż z jakiegoś powodu następuje wylogowanie i trzeba na nowo wpisywać maila i hasło.
W końcu zadzwoniłem do Netflix, oni do USA, do techników i okazało się, że Sony musi wypuścić jakąś aktualizację po tej ostatniej dużej.
Problem zgłoszony jest też do serwisu Sony - szukają przyczyny.
Chcieli już przyjechać wymienić płytę - poraz drugi już by to było.
Jednak gościowi wytłumaczyłem, że to nic nie da, bo to wg mnie wina softu.
Jeżeli chodzi włączanie się tv od początku z logiem, to reset pomaga tylko na jakiś czas. Potem znowu problem zaczyna występować i z czasem przytrafia się coraz częściej.
Zauważyłem też, że jeżeli robiłem reset z przywróceniem ustawień z konta google - za pomocą innego urządzenia, to nic to nie pomagało.
Dopiero reset i logowanie z poziomu tv poprawiało błąd przy włączaniu - ale na krótko.
Właściwie, to muszę trochę sprostować.
U mnie w trakcie oglądanie nie wiesza się, natomiast startuje od początku z logami (kolorowe animacje) po ponownym włączeniu tv.
Czyli kończę oglądanie i za jakiś czas gdy chę włączyć tv na nowo, lub drugiego dnia, to muszę czekać, aż wszystko na nowo się uruchomi.
U mnie na chwilę obecną problem z samoczynnymi restartami się uspokoił... zobaczymy na jak długo.
Ale za to mam problem bo TV sam się wzbudza w nieokreślonych godzinach.
A klawiturki bezprzewodowej nima przypadkiem podłączonej jak już gdzieś pisałem Najmniejszych problemów z Netflix nie mam i Ich nie reklamuję