annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

55XE9005 | Sinds vandaag lukt casten naar Youtube niet meer

profile.country.NL.title
RadS79
Lid

55XE9005 | Sinds vandaag lukt casten naar Youtube niet meer

Kan sinds vandaag van het ene op het andere moment niet meer casten naar youtube app.

Er is vandaag ook een update geweest van de TV software!

Wanneer ik iets vanaf mijn samsung android telefoon wil casten naar youtube dan opent de app wel maar hij laad verder niet. Via de telefoon van mijn vriendin werkt het ook opeens niet meer. 
Andere apps werken wel, kan van me telefoon nog steeds casten naar bv de TwitchTV app.
Wanneer ik de app normaal open op de TV dan opent hij wel gewoon

Ik heb gegevens, cache en uiteindelijk ook updates van de youtube app gewist maar helaas geen resultaat.


Iemand dit probleem ook gehad en weten op te lossen? Ben een beetje radeloos.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
d.schreve
Ontdekker

Ik ga naar de app van YouTube op me TV, en ik kan niet meer inloggen. En ik heb ook de nieuwste firmware erop gezet. Met de vorige firmware deed ie het ook niet meer, en eerst deed ie het wel. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hier geen enkel probleem met het YouTube casten naar de YouTube app op zowel de X85 als de XE90.

Zitten alle apparaten wel op hetzelfde netwerk?

 

@d.schreve

Dat de YouTube app niet werkt ligt niet aan de firmware update maar aan de update van de YouTube app.

Link

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
RadS79
Lid

Ja zit allemaal op hetzelfde netwerk, zoals ik melde lukt bv het casten naar Twitch zonder probleem. De youtube app werkt ook zonder probleem alleen het casten werk niet.

 

Echt letterlijk van het ene moment op het andere en met een verdachte firmware update erbij.

 

1) ik ben wat youtube aan het casten naar me TV wat gewoon werkt.

2) opeens, bij het casten van een andere filmpje, werk het niet meer.

3) direct na het, van het ene op het andere moment, niet meer werken van het casten krijg ik een software update 

4) sindsdien werkt het niet meer.

 

Casten vanaf windows lukt WEL alleen vanaf android niet meer, meerdere telefoons getest. Software op telefoons is niet veranderd alleen dus op de TV.

 

Als het bij jou op dezelfde TV werkt dan is het geen algemeen issue. Defecte TV? Is paar maanden oud en juist speciaal geselecteerd vanwege het native kunnen casten.

 

Heb nog heen factory reset gedaan, heb dat beetje uitgesteld ivm settings maar als dat ook niet werkt en op andere exact dezelfde TVs werkt het wel dan lijkt het helaas TV gerelateerd. Dat zou heel spijtig zijn.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer eerst eens de "power reset".

Wat je ook kan doen " clear data" van de YouTube app uit de bovenstaande link.

 

 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
RadS79
Lid

Clear data had ik al gedaan, dat lost niks op.

De power reset lost het op, voor een paar uur... Geen permanente oplossing dus maar wel uitsluitsel of het wel of niet de TV is want als het de TV niet was dan zou het geen effect mogen hebben.

Moet nu dagelijks, een paar keer een power reset doen. Eigenlijk ELKE keer als ik wil casten naar youtube. Paar uur later werkt het weer niet, weer power reset dan werkt het weer, paar uur later weer niet. Heel erg frustrerend