- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
65x90j - potrzebny serwis
Jak wyglada zgloszenie reklamacji tv na gwarancji? Nie moge znalezc na stronie zadnego formularza jedynie mape z 2 serwisami Poznan i Radom. Rozumiem ze problem mam opisac w mailu do jednego z tych serwisów? Ktory bardziej polecany? Jesli tv kupiony w MM lepiej zglaszac do nich czy bezposrednio to tych serwisow?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wejdz na Support Sony i krok po kroku zgłaszasz tv do naprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgłaszaj bezpośrednio do Sony, a oni potem przekierują do ewentualnego serwisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ale nie da sie przez Sony. Wchodze w zlecenie naprawy (https://services.sony.pl/supportMVC/pl/BookService/NoTriage) i tylko gotowe rozwiazania, nie mam tam zadnego formularza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I przechodzisz przez te gotowe rozwiązania, zaznaczając na końcu, że to nie rozwiązało twojego problemu i w końcu przekierowywuje Cię do zlecenia naprawy. Tak to mniej więcej wyglądało. W grudniu tak zglaszalem swojego 50x90j.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ok cos mam ale niestety nie da sie wrzucic zdjec, najwyzej napisze czy moge im podeslac osobno
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zdjęcie też powinno bez problemu się tam wrzucić plus dokładny opis usterki.