anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

65XD9305 Przeciążenie LNB

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

65XD9305 Przeciążenie LNB

Witam model jak w tytule.Telewizor ten posiadam od 4,5 roku i myślałem,że nic mnie  już w nim nie zaskoczy jednak od paru dni pokazuje się taki komunikat,którego nigdy wcześniej nie było obraz ginie brak sygnału i taki komunikat jak ze zdjęcia parę dni temu wyskakiwało to raz na dzień -dwa a dzisiaj już co 1-2 minuty nie da się nic obejrzeć,Telewizor podłączony jest pod monoblok od początku i działa na module CI+. Może miał ktoś taką sytuację bo nie wiem co można z tym zrobić na razie serwis to dla mnie ostatnia deska ratunku może to coś u mnie w instalacji,przywrócenie do ustawień fabrycznych nic nie dało.20201202_072149.jpg

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

Sugeruję skontaktować się z autoryzowanym serwisem, gdzie przeprowadzą kompleksową analizę problemu i zaproponują rozwiązanie. Najbliższy serwis możesz znaleźć tu: https://locator.sony/pl_PL/servicecenters/?zoom=5&latitude=52.16045&longitude=19.33594

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@zbygaaj jak dobrze pamiętam miałem podobny komunikat na innym modelu TV Sony. Teraz już nie pamiętam co było dokładnie przyczyną. Albo kabel miał zwarcie albo ustawienie w opcjach TV coś z zasilaniem konwertera.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@djrychu  dzięki właśnie takiej podpowiedzi oczekiwałem a nie kontaktu z serwisem.Sam pierwsze co poszedłem to zacząłem gmerać kablem przy konwerterze ale znowu przywróciłem TV do ustawień fabrycznych od 3 dni spokój ale też może było coś z kablem.Pzdr !