Podziel się wrażeniami!
Czy jest jakieś rozwiązanie na ciągłe zrywanie połączenia z internetem w tym TV czy mam go w końcu wyrzucić na śmietnik?? Internet nie działa ,a każdym razem jak włączam TV... Czasem pomaga ponowne uruchomienie lub odłącsenie od prądu ale przecież nie chodzi o to żeby wyrywać włosy z głowy prsez sprzęt rtv!! Reset fabryczny robiłem już 4 razy... Android 8 jest wgrany ale sytuacja pojawiała się nawet przed aktualizacją... nie pomaga przepięcie sie na zwykly LAN - tv łączy się z siecią ale wyświetla brak internetu... pomyślałem że to może router?? nie nie nie, udostepnianie internetu telefonem też nie pomaga... czy serwis naprawia takie rzeczy? bo z chęcią mogę się ścierać z serwisem te 3 razy po czym zażądać wymiany na sprawny tv bo ten ewidentnie mnie irytuje przez swoją dysfunkcyjność. Zaczynam żałować że nie kupiłem tv innej marki...
Jeszcze jedna ciekawa rzecz: w tv internetu nie ma w żadnej aplikacji oprocz netflixa - ten o dziwo działa...
Witam,
@fotofreakpl jeśli chodzi o połączenie bezprzewodowe ustaw w routerze kanał WiFi na stały z przedziału 1-11. Router zazwyczaj ma 13 kanałów do wyboru i w przypadku przełączenia się na kanał 12 lub 13 TV traci połączenie.
Daj znać czy pomogło.
Pozdrawiam
Nie pomogło... Nadal musze co najmniej uruchomić ponownie TV...
Witam,
Zgłoszę sprawę do supportu - jak będzie odpowiedź dam znać.
Pozdrawiam
Witam,
Oto odpowiedź supportu:
Dziękuję za wiadomość, na początek dobrze by było sprawdzić, czy na pewno ma zainstalowaną najnowszą wersję oprogramowania, czyli PKG 6.6520. Jeśli tak, to ewentualnie sprawdzić, jak się zachowuje odbiornik, gdy otrzymuje połączenie sieciowe przykładowo z urządzenia mobilnego z sieci komórkowej (hotspot). Jeśli i tutaj występuje problem, to faktycznie nie jest to uzależnione od sieci internetowej i warto sprawdzić odbiornik przez pracownika serwisu.
Pozdrawiam
Kompliacja TV:
BRAVIA_ATV2_EU-user 8.0.0 OPR2.170623.027.S16 658301
Po zmianie internetu - inne łącze z innym routerem problem nadal występuje... TV po włączeniu łączy się z siecią ale pokazuje brak sieci - nic nie działa oprócz netflixa...
Witam,
Z przesłanych informacji wynika, że nie masz najnowszej wersji oprogramowania także wgraj najnowszą wersje oprogramowania:
i daj znać czy pomogło.
Pozdrawiam
Miałem identyczny problem. Nawet mi się nie chce komentować zaleceń żeby grzebać przy routerze skoro Netflix działał. albo żeby aktualizację systemu przeprowadzić NIE MAJĄC INTERNETU.
A teraz do rzeczy: zmień datę i godzinę na pobieraną z sieci. Z fartem
Mam to samo od jakiegoś miesiąca nie mogę włączyć youtube. Udało Ci się już rozwiązać problem? Czy sprzedałeś tv?
Też tak mam. TV podłączony kablem do routera. Youtube, VOD nie działa ale NETFLIX, Player, Ipla tak.
Żadne resety, ręczne ustawianie nic nie pomaga.
Przed aktualizacją nie było takich problemów