anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

65XF8505 - brak dźwęku z Netflix i Youtube przez ARC

profile.country.PL.title
pmedela
Poszukiwacz

65XF8505 - brak dźwęku z Netflix i Youtube przez ARC

Witam wszystkich

 

W styczniu zakupiłem TV 65XF8505 i mam taki problem.

TV mam połączony z amplitunerem kablem HDMI przez złącza ARC.

O ile z dekodera nc+ (podłączonego HDMI bezpośrednio do TV) mam dźwięk na amplitunerze

o tyle telewizor nie podaje dźwięku na amplituner z wbudowanych aplikacji Netflix i Youtube.

Muszę używać przewodu optycznego, aby dźwięk był.

 

O co chodzi ?

 

--

Piotrek

6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Cześć Piotrek. Czy konsultowałes już tę reakcję sprzętu z naszym wsparciem technicznym? W razie potrzeby podajemy kontakt: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
Lebciu
Poszukiwacz

Udało się Tobie znaleźć rozwiązanie problemu ? Mam to samo z moim tv.

profile.country.PL.title
pmedela
Poszukiwacz

@Lebciu 

Otrzymałęm taką odpowiedź z serwisu:

"Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Nawiązując do korespondencji, pragnę Pana poinformować, iż niestety czy sam dźwięk jest padwany przez złącze HDMI, czy też sam przewód optyczny jest tylko zależne od konstrukcji samej aplikacji jaka została zainstalowana w odbiorniku, niestety jest to naturalne zjawisko."

profile.country.PL.title
Lebciu
Poszukiwacz

Czyli co ? Wbudowane aplikacje w tv albo podają dźwięk przez hdmi arc albo przez optyka ? Może podłączyć tv kablem hdmi do ampi i wrócić z ampi arc do tv arc ? Nie będzie działać tak jak powinno ?

profile.country.PL.title
pmedela
Poszukiwacz

Nie wiem... zacytowałem Ci odpowiedź serwisu.
Potestuj swoje rozwiązanie i daj znać.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Zgłosiłem problem do supportu i odpowiedź jest podobna:

W przypadku aplikacji niestety nie możemy zapewnić, że dźwięk będzie przekazywany do urządzeń zewnętrznych za pomocą połączenia HDMI ARC, w związku z czym zawsze zalecamy korzystanie z połączenia przy pomocy kabla optycznego. Występujące zjawisko jest zgodne ze specyfikacją odbiornika i nie stanowi jego wady.

Pozdrawiam