anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

65XF9005 problemy z soundbarem po nowej aktualizacji

profile.country.PL.title
Pankracy666
Użytkownik

65XF9005 problemy z soundbarem po nowej aktualizacji

Witam,

 

Ostatnio sprawdziłem i dostępna była nowa aktualizacja mojego telewizora. Po instalacji zaczęły się problemy a mianowicie:

 

1. Soundbar opieszale się uruchamia razem z telewizorem (łapie dopiero po kilku chwilach 2-3 minuty).

2. Jak już się uruchomi to dźwięk z TV gra razem z soundbarą i muszę ręcznie przełączyć na dźwięk z soundbar lub wyłączyć pilotem dźwięk TV.

3. Przy wyłączeniu soundbary wyskakuje błąd na TV dotyczący komunikacji między TV na soundbarem.

 

Przed aktualizacją w/w błędy nie występowały. Czy ewentualnie można jakość cofnąć aktualizację telewizora lub jakoś naprawić te irytujące problemy?

 

Sprzęt to - TV Sony 65XF9005 a soundbar Klipsch bar 48 + głośniki tylne Surround 3

Do telewizora dodatkowo podłączony jest dekoder NC+ 4k, oraz PS4 Pro.

 

Pozdrawiam

15 ODPOW. 15
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

cofnięcie aktualizacji w telewizorze nie jest możliwe. Czy próbowałeś odłączyć soundbar od TV, a następnie ponownie podłączyć i skonfigurować wszystkie ustawienia?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Pankracy666
Użytkownik

Odłączałem cały zestaw na 10 minut i to nic nie pomaga niestety. 

profile.country.PL.title
Pankracy666
Użytkownik

Jakieś inne sugestie? Czy to kwalifikuje się do zgłoszenia serwisowego?

 

Najgorsze jest te włączanie soundbary. Wcześniej było to normalnie razem z TV, teraz trzeba czekać aż TV się namyśli i prześlę dźwięk przez listwę. 

profile.country.PL.title
Waclav69
Użytkownik

Problemy z soundbarami po aktualizacji są też w serii HX90 (już są o tym tematy). Mój 65XH9005 od ostatniej aktualizacji też co kilka uruchomień wywala błąd komunikacji z soundbarem ale dotyczy to tylko dźwięków z portów HDMI - z dekodera i z konsoli. Dźwięki systemu i z aplikacji jak YT czy Netflix działają w tym czasie normalnie. Ogólnie pomaga miękki reset czyli 5sek on/off i uruchom ponownie i wszystko wraca do normy (dźwięk nie zanika ani nie jest znieksztalcony). Nie jest to na pewno kwestia soundbara ani ustawień tv bo po pierwsze aktualnie mój podstawowy soundbar jest w naprawie i miał ten problem, a teraz ma go zastępczy LG, po drugie próbowałem też ustawień fabrycznych. Kupiłem nawet specjalnie nowy kabel HDMI 2.1 ale też nie pomogło...

profile.country.PL.title
Pankracy666
Użytkownik

U mnie sprawa się uspokoiła ale doszło coś innego.... Soundbar strasznie szumi zamiast dać dźwięku. Reset pomógł, zobaczymy na ile. 

 

Krew mnie zalewa, ciągle coś się psuje. Masakra. 

profile.country.PL.title
pgrzesp
Użytkownik

Aktualizacje można cofnąć, tak samo jak na telefonach i urządzeniach, android to android. Szczerze mówiąc to aktualizacja 9 namieszała ostro. A mało tego Sony łatek nie dają, na system. 

profile.country.PL.title
lars_79
Użytkownik

@pgrzesp 

Odnośnie cofania aktualizacji to nie do końca tak, że android to android....

Ostatnia aktualizacja v6.7140 zmieniała androida 8 na androida 9 a co za tym idzie zmieniło się API,

z tego co pamiętam w telefonach się trzeba było mieć odblokowany bootloader i dostęp do pełnej paczki z softem.

Więc to nie takie proste.

profile.country.PL.title
pgrzesp
Użytkownik

Wszystko można obejść i wydaje mi się że przez tą aktualizacje <9>, dużo ludzi będzie chciało cofnąć do poprzedniej, na pewno ktoś wie jak to zrobić. Tylko wątpię czy tutaj pozwolą na takie rzeczy. 

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

lars_79 ma rację jeżeli chodzi o telefon z antkiem, nikt nie chciał się podjąć obniżyć mi softu w samsungu s7 z powodu tego że bootloader był zablokowany. Tak że coś w tym jest.