anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

809C 55 - Gorsza jakość obrazu po aktualizacji!!!

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

809C 55 - Gorsza jakość obrazu po aktualizacji!!!

Witam!jak w temacie. Wydaje mi się, że po aktualizacji jakość obrau się pogorszyła!!! Potwierdzają to inni użytkownicy. Czy ktoś jeszcze to zauważył? Czy tylko mi się wydaje ? Kupowałem ten tv głównie ze względu na mega jakość obrazu i do niedawna byłem bardzo zadowolony, ale jak coś się nie pojawi to chyba będę wzywał serwis!! Czy da się wrócić do poprzedniejch ustawień/wersji androida?

100 ODPOW. 100
profile.country.PL.title
konik123
Użytkownik

Nie da sie cofnąć aktualizacji (niestety) Ja Również stwierdzam że obraz jest znacznie gorszy Panowie z SONY proszę zajać się problemem może napiszecie coś proszę o wypowiedz w tej kwesti

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Witam,

 

Aby odnieść się do tego problemu, potrzebnych będzie kilka dodatkowych informacji:

 

W jaki sposób odbierana jest telewizja (moduł cam CI+, przewód antenowy bezpośrednio czy dekoder)?
Jaka jest to telewizja (dvb-t, dvb-c czy dvb-s)?
Czy pogorszona jakość obrazu występuje tylko podczas oglądania programów telewizyjnych, czy również innych treści multimedialnych (np. pamięć USB, komputer podłączony poprzez HDMI, czy treści oglądanych przy użyciu aplikacji)?

 

Pozdrawiam,

Barbara_K

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

Witam!

Źródło obrazu nie ma tutaj żadnego znaczenia-czy jest to tv cyfrowa, źródło analogowe, czy też internet - jest średnio-a momentami kiepsko. Mam wrazenie, że nawet podczas przeglądania menu wyboru teledysków na yuotubie widać, że obrazki są w kiepskiej rozdzielczości. Tak jak kolega pisał  w innym poście- jak w tv za 1000zł z biedronki. Tak więc nie chodz tu o źródło sygnału. Wcześniej wszystko było super-mówię o obrazie. Nie czepiam się już tego, że mój tv strzela co parę sekund lub andrek zawiesi się raz na parę tygodni.

Ale jakość obrazu dyskwalifikuje ten tv.

Proszę to naprawić!

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

Właśnie jestem po restarcie do ustawień fabrycznych. Tak jak myślałem - nic to nie dało. Czekam na ruch Sony.

profile.country.PL.title
konik123
Użytkownik

Ja tak samo jak kolega stwierdzam nie ma znaczenia jakie jest źródło ja mam moduł nc+ tak że z dvb-s idzie kiepsko z dvb-t tak samo z youtube, jeśli chodzi o szczegóły to ja zauważam "efek ziarna" w starszych materiałach, dodatkowo przy ustawieniu funkcji motionflow na "płynny" i jednocześnie tryb kliszy na "duży" w szybszych scena (takie w których akcja jes bardzo dynamiczna i odbywa sie szybki ruch postaci, samochódów itp) zaczyna rozmazywać się częsciowo obraz np. osoba szybko machnie ręką to ta ręka się rozmazuje i nie było by tu nic dziwnego ale ona rozmazuje się w sposób że widać pixele tak jakby brakował mocy w tv na utrzymanie szczegółowości obrazu. Dodam że wcześniej takie "rzeczy" niemiały miejsca i obraz był naprawde wyśmienity więc napewno jest to wina oprogramowania

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Takie propozycje udało mi się wyciągnąć z supportu Sony:

Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych na telewizorze:
1. Wybieramy Home na pilocie.
2. Ustawienia.
3. Pamięć i resetowanie.
4. Przywróć ustawienia fabryczne.
5. Wymaż wszystko.
6. Potwierdzamy.

Link do instrukcji poniżej:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/72534/kw/

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

Już to zrobiłem-nic to nie dało-straciłem tylko czas na ponowne konfigurowanie wifi itp. Kontaktowałem się z 

Sony-przesłałem im zdjęcie i czekam na ich decyzję. Jak coś będę reklamował dalej.  :rage::rage::rage::rage::rage:

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

Ps- żadna teraz przyjemność oglądania czegokolwiek na tym tv. MASAKRA! już wolę oglądać na swoim starym tv. Nie po to buliłem tyle kasy...a było tak pięknie..:rage:

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

Zostałem właśnie całkowiecie zlany przez SONY!!!!!!!!!!!  cytuję odpowiedź: 

"Szanowny Panie,


dziękuję za szybką odpowiedź. Zgodnie z przesłanymi zdjęciami, nie widać żadnej wady w wyświetlanym obrazie. W celu poprawy jakości obrazu zalecam wykonanie ustawień wyświetlania zgodnie z instrukcją z linka:

http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/85378/~/jak-idealnie-ustawi%C4%8..."

 

Oczywiście że nie widać bo jak ma to widać na zdjęciu!!!Nie zostawię tak tej sprawy. Jutro wzywam serwis a jak nie to będę sie z nimi sądził.

Co innego kupowałem a co innego mam po aktualizacji!!!:rage:

Ne sądziłem , że zostanę tak potraktowany!!całkowita olewka. Dziękuję SONY!

 

 

Edytowane przez moderatora: odpowiedzi dotyczące tej wiadomości znaleźć można tutaj.