anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Aktualizacja dla modeli 2015/16 v 5.417

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

Aktualizacja dla modeli 2015/16 v 5.417

Po 11 miesiącach Sony postanowiło wydać aktualizację dla modeli 2015/16 widać zmiany niewielkie czyli pewnie ostatnie . To co w USA wyszło w listopadzie 2018 wyszło i w Europie.Jeżeli nie będzie Androida 8 na te modele to pewnie będzie ostatnią aktualizacją.A WYUWAM dysk pewnie dalej jest Wyuwany.Zobaczymy po południu po instalacji czy coś się zmieniło ale jak z opisu wynika to widać wielkie nic.Coś wspomiane o poprawie jakości HDR w niektórych modelach zobaczymy.

29 ODPOW. 29
profile.country.PL.title
michal.baranski
Poszukiwacz

przecież te telewizory to kpina. żadnego supportu. wsparcia. kasa poszła w błoto. 

telewizor dedykowany do NETFLIX zapycha cache, a serwis odpisuje, że on tak ma i mam regularnie (u mnie w praktyce codziennie) czyścić ustawienia.

 

Cytuję: 

Szanowny Panie,
dziękujemy za ponowny kontakt z firmą Sony.
W zaistniałej sytuacji uprzejmie prosimy o wyczyszczenie danych pamięci podrecznej, jak i wyczyszczenie danych (czyszczenie danych tylko w tej sytuacji). Natomiast w przypadku regularnego korzystania z aplikacji Netflix regularnie należy usuwać dane z pamięci podręcznej, średnio raz na tydzień/ raz na dwa tygodnie.
Niestety telewizor nie ma możliwości przeprowadzić wyżej wspomnianych czynności samodzielnie.

 

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@michal.baranski  nie wiem o jakim modelu piszesz ja mam 65" XD93 mógłbym wiele o nim napisać ale nie ,że ma jakieś problemy z Netflix tak naprawdę to nawet nie wiem gdzie się czyści cache :). NetflixNetflix

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

Aktualizacja przebiegła bezproblemowo .Na szybko jak na mój gust HDR jest bardziej kolorowy ale dalej wyłączyć się go nie da .

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

aktualizowałeś z usb? czy nalezy rozpakowac plik ? czy TV sam go znajdzie ?

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Michal_TJE.  ściągnąłem ze strony rozpakowałem i rozpakowany plik wrzuciłem na USB i do TV telewizor sam się odpalił na aktualizacji ok 10 min i gra dalej :slight_smile:

profile.country.PL.title
michal.baranski
Poszukiwacz

mój model to kd-55x9005

o dziwo wczoraj wyszła wersja oprogramowania układowego, więc coś sięruszyło w sprawie. 

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55x9005c#download...

cache czyści się w HOME --> aplikacje --> Netlfix i tam masz takie opcje jak wyczyść dane (wywala ustawienia całego konta) oraz wyczyść pamieć podręczną. 

Zupełnie jakby telewizor z 2015 roku za kupę hajsu nie mógł tego sam robić. 

Support odpisuje, że mamy to robić ręcznie - PRODUCT oF THE YEAR :grin:

profile.country.PL.title
michal.baranski
Poszukiwacz

co do samej aktualizacji to też wgrałem i telewizor działa o niebo szybciej. 

sam netflix włącza się szybciej i wczoraj nawet się nie blokował. zobacyzmy w kolejnych dniach czy problem zniknie czy jednak czekamy na Android 8.0. 

profile.country.PL.title
wolfmar
Użytkownik

Wczoraj zainstalowałem tą aktualizację (przez USB) na obydwóch naszych 50W756c. Pierwsze subiektywne wrażenie: reakcje na pilota w zależności od wybieranych funkcji są różne, tzn. internet jakby troszkę przyspieszył ale reakcje na funkcje sterowania typu ciszej-głośniej lub przełączanie kanałów nieco spowolniły. No ale różnice te są na tyle minimalne że mogą mieścić się w granicach błędu oceny subiektywnej.

W jakości samego obrazu podobnie: albo autosugestia albo minimalnie lepiej (i tak było dobrze). Tak więc póki co nie odkryłem żadnych wyraźnie zauważalnych zmian.

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

Działa Wam wybieranie głosowe w aplikacjach poprzez pilota ?

mam problem z połączeniem/zarejestrowaniem pilota do TV

Upadate jak wyżej

65''xd9305.