Podziel się wrażeniami!
Drogie Sony,
18 grudnia na stronie wsparcia telewizorow z chipsetem X1 Etreme pojawila sie informacja o planowanej na "koniec stycznia" aktualizacji oprogramowania, ktora wprowadzi wsparcie dla Dolby Vision.
Jest koniec stycznia, aktualizacji nie ma, a informacja o niej zniknela. Pomijajac kwestie tego, ze telewizor z obiecana juz w ubieglym rolu funkcjonalnoscia zaplacilem ciezkie pieniadze, to prosilbym o konkretna odpowiedz, kiedy owa aktualizacja sie pojawi, albo ze termin nie jest znany.
Cenie sobie japonskie marki za sposob prowadzenia biznesu, ale cos Wam w Sony nie idzie ostatnio z komunikacja z klientami. Moze jednak ktos zadba o to, zeby nie wprowadzac klientow w poczucie bycia wodzonymi za nos lub co gorsza olewanymi?
Jestem bliski zwrotu Waszego telewizora na podstawie rekojmi, jako niespelniajacego obiecanych parametrow. Wiem, ze malo Was obchodzi pojedynczy klient, ale od jednego sie zaczyna.
Faktycznie informacja o aktualizacji w styczniu zniknęła ze strony ,będę zmuszony reklamować ponownie swojego A1 z tyttułu niezgodności z umową .Na anglojęzycznej stronie info jeszcze widnieje https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00190772
Link do strony z informacją działa, ale na stronie produktu odnośnik do tej informacji znikł również na brytyjskiej stronie, także wygląda na to, że Sony rakiem wycofało się ze wcześniejszych obietnicych dotyczących terminu aktualizacji.
Rozumiem nieoczekiwane opóźnienia (do pewnego stopnia), ale poziom komunikacji jest zwyczajnie żenujący.
Kupując swojego A1E byłem święcie przekonany iż posiada DV tu link do strony https://www.sony.pl/electronics/telewizory/a1-series ,dopiero póżniej zauważyłem
iż przy informacji o DV jest mała cyfra 2 ,która kieruje nas do informacji dodatkowych na
dole strony gdzie w punkcie drugim jest info o póżniejszej aktualizacji.Nie mogę sobie darować ,
że dałem się tak wpuścić w maliny ,gdybym to zauważył kupił bym LG.
Całe Sony obiecuje i nie dotrzymuje słowa przynajmniej jak na razie w terminie oby nie w ogóle to samo było z obiecanym Androidem 7 dla modeli 2015 i 2016 miał być ogłoszony termin do 21 grudnia termin samego ogłoszenia przesunięto na wiosnę 2018 i dalej nic nie wiadomo.Co do Dolby poczytaj amerykańskie forum Sony usunęło informację z aktualizacj o zaktualizowaniu do DD Vision a samo Dolby z tej aktualizacji działa tylko np. z Netflixa nie działa ze źródeł HDMI a tu masz swieże info https://hdtvpolska.com/sony-tlumaczy-czemu-aktualizacja-dolby-vision-dziala-poprawnie/
Znam problem aktualizacji na amerykańskim rynku i w szczegółowych informacjach aktualizacji nadal widnieje Dolby Vision.
Jest już też potwierdzone, że najnowsza beta TV OS w Apple TV prawidłowo obsługuje najnowszy profil DV zaimplementowany przez Sony. Chciałbym móc w końcu skorzystać z opcji, za która zapłaciłem ponad pół roku temu, ale to nie jest największy problem dla mnie - w najgorszym wypadku zwrócę telewizor jako niezgodny z umową.
Największym problemem jest to, jak Sony prowadzi komunikację z klientami i jak bardzo lekką ręką pozwala sobie na bycie niewiarygodnym. Jestem bardzo zawiedziony.
@miciholto co Ci opisałem wyżej komunikacja to dno nikt nie udzieli Ci na infolini jakiejś konkretnej informacji o aktualizacji a o otrzymaniu fachowej pomocy nie wspomnę o zgłaszaniu błędów nikt nie słucha.Co do niezgodności to kupiłeś TV bez czegoś tu konkretnie bez DV i dalej go nie ma w tym TV także mniemam ,że jest zgodny z umową ale być może się mylę a to co obiecali to inna sprawa.
W specyfikacji TV występuje logo DV, Sony chwali się wsparciem, a w momencie zakupu widniała informacja, że wsparcie będzie dostępne w połowie roku, poprzedniego...
Więc tak, w obecnej sytuacji telewizor, mimo że jest reklamowany jako wspierający DV, to takim nie jest, zatem jest tu definitywna niezgodność.
a no chyba ,że ...
a może tak zbiorowy pozew..... bo też nie jestem zadowolony z tej sytuacji...