anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Aktualizacja Dolby Vision - kiedy?

profile.country.PL.title
micihol
Użytkownik

Aktualizacja Dolby Vision - kiedy?

Drogie Sony,

 

18 grudnia na stronie wsparcia telewizorow z chipsetem X1 Etreme pojawila sie informacja o planowanej na "koniec stycznia" aktualizacji oprogramowania, ktora wprowadzi wsparcie dla Dolby Vision.

 

Jest koniec stycznia, aktualizacji nie ma, a informacja o niej zniknela. Pomijajac kwestie tego, ze telewizor z obiecana juz w ubieglym rolu funkcjonalnoscia zaplacilem ciezkie pieniadze, to prosilbym o konkretna odpowiedz, kiedy owa aktualizacja sie pojawi, albo ze termin nie jest znany.

 

Cenie sobie japonskie marki za sposob prowadzenia biznesu, ale cos Wam w Sony nie idzie ostatnio z komunikacja z klientami. Moze jednak ktos zadba o to, zeby nie wprowadzac klientow w poczucie bycia wodzonymi za nos lub co gorsza olewanymi?

 

Jestem bliski zwrotu Waszego telewizora na podstawie rekojmi, jako niespelniajacego obiecanych parametrow. Wiem, ze malo Was obchodzi pojedynczy klient, ale od jednego sie zaczyna.

18 ODPOW. 18
profile.country.PL.title
Bartas64
Poszukiwacz

We’re pleased to announce that a new firmware update is scheduled to be released directly to your TV starting from the end of January 2018.

This update will support Dolby Vision functionality and will roll out gradually in Europe within February.

 

 

źródło:

https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00190772

profile.country.PL.title
micihol
Użytkownik

@Bartas64, nie bardzo rozumiem, co chciałeś przekazać. 🙂

profile.country.PL.title
Bartas64
Poszukiwacz

proponuje google tłumacz, w skrócie:

"Ta aktualizacja będzie obsługiwać funkcję Dolby Vision i będzie stopniowo wprowadzana w Europie w lutym"

 

profile.country.PL.title
micihol
Użytkownik

Proponuję przeczytać wątek od początku... i całość przytoczonej informacji.

profile.country.PL.title
stefek38
Użytkownik

Witam ,reklamowałem swojego A1 z tytułu niezgodnosci z umową a to uzasadnienie odmowy opinia serwisu

Załączniki:

-opinia serwisu:

 

Witam,

Dolby Vision w tym modelu zostanie wprowadzone wraz z najbliższą aktualizacją oprogramowania.

Zgodnie z informacją zawartą pod poniższym linkiem, proces aktualizacji już się rozpoczął, a jego zakończenie planowane jest na marzec 2018r.

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00190772

Tym samym można uznać roszczenia klienta za bezzasadne.

 

Pozdrawiam

Norbert Wierzgała

Centrum Serwisowe MIK

  1. Chrobrego 22

26-609 Radom

Czas pokaże czy to prawda.

profile.country.PL.title
micihol
Użytkownik

Ale to nieprawda. Aktualizacja w Europie nie rozpoczęła się i samo Sony oficjalnie informuje o tym w swojej notce z dnia 31-stycznia. Aktualizacji nie ma i nie wiadomo, kiedy będzie.

 

Aktualizacja nastąpiła tylko w Stanach. Myśle, że możesz się też ubiegać o zwrot z tytułu rękojmi.

 

Swoją drogą, szkoda, że kolega, który doskonale włada Google Translate i w tym wątku wcześniej dawał dobre rady, nie ma nic do powiedzenia...

profile.country.PL.title
stefek38
Użytkownik

Wiem ,że to nieprawda nawet z tego linku to nie wynika ,niestety sklep się zasłania opinią serwisu .

To takie odbijanie piłeczki .Najważniejsze ,że mam na piśmie termin poczekam do końca marca i ponowię reklamacje

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

Sony w tej aktualizacji co miała być do DV w USA wycofało z opisu tą notkę oficjalnie nie potwierdzają, DV działa tylko po HDMI mydlenie oczu trwa w najlepsze.To samo z Androidem 7 dla modeli 2015 i 2016.

profile.country.PL.title
micihol
Użytkownik

@zbygaaj, to nie do końca tak. Trzeba oddać Sony sprawiedliwość i DV pokawiło się wraz z aktualizacją z 15 stycznia w Stanach.

 

Usunięto DV z informacji o nowościach w oprogramowaniu, kiedy rozpętała się awantura o wsparciu DV przez HDMI, ale po tym jak sprawa się wyjaśniła, informacja wróciła i jest tam do dziś.

 

Także DV w USA działa i przez HDMI i w aplikacjach, które HDR w tym formacie oferują. Są jakieś problemy ponoć z dźwiękiem u niektórych użytkowników, ale w Stanach Sony wywiązało się z umowy. W Europie póki co nie, a wsparcie podobnie jak cytowany wcześniej serwis bezczelnie twierdzi, ze aktualizacja się rozpoczęła, odnosząc się do informacji, w której jest napisane, ze jednak są opóźnienia.

 

Może kolega @Bartas64 będzie miał więcej informacji i coś nam wrzuci w tłumacza Google?