Podziel się wrażeniami!
Czy po aktualizacji oprogramowania należy przywrócić ustawienia fabryczne.
Jest na ten temat wiele opinii- niech ktoś to ostatecznie rozstrzygnie.
misiek1955
Witam,
po aktualizacji oprogramowania nie ma konieczności przywracania ustawień fabrycznych telewizora. Powoduje ono usunięcie z telewizora wszystkich danych i ustawień (informacji o ustawieniach sieci Wi-Fi i przewodowej, danych logowania do konta Google i innych kont, aplikacji Google Play oraz innych zainstalowanych aplikacji itd.). Telewizor zostaje przywrócony do stanu z chwili zakupu.
Jest to jedna z metod rozwiązywania problemów. Jeśli wszystko działa poprawnie, nie ma konieczności wykonywać tej czynności.
Pozdrawiam
witam
Mam kolejne pytanie. Internet browser po wyświetleniu paru stron przestał działać.
Pojawia się komunikat nieoczekiwane zatrzymanie czy coś podobnego.Trudno odczytać
dokładnie komunikat bo to jest widoczny przez ułamek sekundy. Myślałem, że aktualizacja
rozwiąże problem (bo wystąpił już wcześniej po aktualizacji do 9) niestety nie rozwiązała.
Dziwne jest to ,że wszystkie inne aplikacje działają.
Proszę o ewentualną pomoc. Zastrzegam jednak, że czyszczenie pamięci nic nie daje,odinstalowanie
aktualizacji core serwice też nie pomaga. Serwis w rozmowie telefonicznej nie ma pomysłu na naprawę.
Wymiana płyty głównej nic nie da skoro inne aplikacje działają. Moim zdaniem telewizor kwalifikuje się
do zwrotu. Resetowanie do ustawień fabrycznych też mija się z celem bowiem usterka powraca a dodatkowo
zabawa z ponowną konfiguracją
misiek1955
Ja tego nigdy nie używam, Zainstaluj sobie Puffin albo Firefox.Jak poszukasz odpowiednią wersję Puffin to z niej można instalować lub pobierać na tv.Pozdrawiam
witam ponownie
ZAPOMNIAŁEM DODAJĄC NOWY TEMAT, ŻE DOTYCZY 55HG9505
w sobotę przeglądarka działała a dziś rano znowu ją "wywaliło"
Nie może być tak, że każdorazowo żeby ją przywrócić do działania
muszę przywracać ustawienia fabryczne. Natomiast rady żeby zainstalować
inną mnie nie interesują bo wychodzę z założenia ,że aplikacje systemowe
mają działać. Proszę o zajęcie stanowiska przez Sony.
misiek1955
model to 55XG9505 (błędnie napisałem 55HG9505)
misiek1955
dołączam zdjęcie
misiek1955
Witam,
@misiek1955 skonsultowałem Twój problem z supportem i wspomniałem, że kontaktowałeś się telefonicznie z serwisem - oto odpowiedź supportu:
Klient musi się kontaktować z naszą pomocą techniczną nie z serwisem. Zgłoszenie zostanie prawdopodobnie przekazane do działu technicznego i oni zadecydują czy wizyta technika pomoże klientowi.
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics
Pozdrawiam