anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA-PYTANIE DO EKSPERTÓW

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA-PYTANIE DO EKSPERTÓW

 

 

 Czy po aktualizacji oprogramowania należy przywrócić ustawienia fabryczne.

Jest na ten temat wiele opinii- niech ktoś to ostatecznie rozstrzygnie.

 

 

 

     misiek1955

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

po aktualizacji oprogramowania nie ma konieczności przywracania ustawień fabrycznych telewizora. Powoduje ono usunięcie z telewizora wszystkich danych i ustawień (informacji o ustawieniach sieci Wi-Fi i przewodowej, danych logowania do konta Google i innych kont, aplikacji Google Play oraz innych zainstalowanych aplikacji itd.). Telewizor zostaje przywrócony do stanu z chwili zakupu.

Jest to jedna z metod rozwiązywania problemów. Jeśli wszystko działa poprawnie, nie ma konieczności wykonywać tej czynności.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

 

 

 

                                     witam

 Mam kolejne pytanie. Internet browser po  wyświetleniu paru stron przestał działać.

Pojawia się komunikat nieoczekiwane zatrzymanie czy coś podobnego.Trudno odczytać

dokładnie komunikat bo to jest widoczny przez ułamek sekundy. Myślałem, że aktualizacja

rozwiąże problem (bo wystąpił już wcześniej po aktualizacji do 9) niestety nie rozwiązała.

Dziwne jest to ,że wszystkie inne aplikacje działają.

Proszę o ewentualną pomoc. Zastrzegam jednak, że czyszczenie pamięci nic nie daje,odinstalowanie

aktualizacji core serwice też nie pomaga. Serwis w rozmowie telefonicznej nie ma pomysłu na naprawę.

Wymiana płyty głównej nic nie da skoro inne aplikacje działają. Moim zdaniem telewizor kwalifikuje się 

do zwrotu. Resetowanie do ustawień fabrycznych też mija się z celem bowiem usterka powraca a dodatkowo

zabawa z ponowną konfiguracją

 

          misiek1955

 

profile.country.PL.title
maria1003
Użytkownik

Ja tego nigdy nie używam, Zainstaluj sobie Puffin albo Firefox.Jak poszukasz odpowiednią wersję Puffin to z niej można instalować lub pobierać na tv.Pozdrawiam

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

 

    witam ponownie

ZAPOMNIAŁEM DODAJĄC NOWY TEMAT, ŻE DOTYCZY 55HG9505

 

w sobotę przeglądarka działała a dziś rano znowu ją "wywaliło"

Nie może być tak, że każdorazowo żeby ją przywrócić do działania

muszę przywracać ustawienia fabryczne. Natomiast rady żeby zainstalować

inną mnie nie interesują bo wychodzę z założenia ,że aplikacje systemowe

mają działać. Proszę o zajęcie stanowiska przez Sony.

 

   misiek1955

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

    

 

model to 55XG9505 (błędnie napisałem 55HG9505)

 

    misiek1955

profile.country.PL.title
misiek1955
Użytkownik

 

dołączam zdjęcie

 

  misiek1955SONY.JPG

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@misiek1955 skonsultowałem Twój problem z supportem i wspomniałem, że kontaktowałeś się telefonicznie z serwisem - oto odpowiedź supportu:


Klient musi się kontaktować z naszą pomocą techniczną nie z serwisem. Zgłoszenie zostanie prawdopodobnie przekazane do działu technicznego i oni zadecydują czy wizyta technika pomoże klientowi.

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics



Pozdrawiam