anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Android TV 43X830 problemy

TomekSony1
Użytkownik

Android TV 43X830 problemy

30 czerwca otrzymałem z Sony Store przesyłkę z TV. . Przy zamówieniu internetowym na początku maja kosztował 4499 PLN z 5 letnią gwarancją. 
Po kilku godzinach okazało się ze jest duży problem z instalowaniem aplikacji - nie instalowały się (oczekiwały na instalację albo znikały. wifi działało poprawnie). Problem zgłosiłem do Sony (numer zgłoszenia 12853040). Do chwili obecnej (ostatni telefon na infolinię dziś 17.06) nie otrzymałem odpowiedzi na problem. 16.06 odesłałem sprzęt do Sony w Holandii. Czekam na zwrot pieniędzy na konto. 
Ogólnie mam złe wrażenia z kontaktem z serwisem / infolinią - totalne olanie problemu i brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Dzwoniłem z pytaniem wielokrotnie. Problem został przekazany do "komórki wyższej" cokolwiek to oznacza. 
Android w Sony TV jest moim zdaniem zupełnie niedopracowany. Wygląda jak z wersji 1.0. Nie działają aplikacje, nie można nic zainstalować. TV zawiesza się w momencie przejścia z menu Guide do opcji androida. Kilka razy pomagało wyjęcie wtyczki z gniazdka. Sam android włącza się kilkadziesiąt sekund. Czasem w menu widać słowo "telefonu" a to jest przecież TV - co może wskazywać na przeniesienie żywcem softy z Xperii. Jak na jeden z najdroższych TV na rynku to bardzo słabo. Mając w domu kamerę, ps3, telefon Z1, soundbara, itp. chciałem mieć kolejny sprzęt sony by wszystko ładnie działało... ale niestety nie tym razem. 
Sam proces zamawiania był już mało komfortowy gdyż premiera opóźniła się kilka tygodni a informacje od Sony i firmy kurierskiej o planowanej dostawie były wręcz sprzeczne. 
Tym samym nie polecam tego modelu. Przynajmniej na tym etapie androida SPV4KDTV15_EU-user 5.0.2 LGY75.S131 2.257 release-key.
7 ODPOW. 7
TomekSony1
Użytkownik

Dzień po odesłanie sprzętu otrzymałem maila.


Cytowany text
17 lip 2015 15:05 <customersupport.PL@eu.sony.com> napisał(a):
Szanowny Panie,

w nawiązaniu do Pana zapytania pragnę poinformować, że problem, który dotyczył Pana zgłoszenia występował jedynie w przypadaku Pana telewizora. Nie otrzymaliśmy innych tego typu zgłoszeń.

Numer seryjny urządzenia to 18695600-6002251

Z wyrazami szacunku,
TomekSony1
Użytkownik

Wczoraj 28.07 przyszedł nowy tv. Wymiana.
Niestety problemy pozostały. Mimo wgraniu wszystkich poprawek.
profile.country.pl_PL.title
Sony_Polska
Community Team

Witamy,

Problem został już zgłoszony serwisowi?

 

Pozdrawiamy, Sony Polska

TomekSony1
Użytkownik

Problem był zgłoszony. I nawet otrzymałem odpowiedź jak wyżej.
TomekSony1
Użytkownik

20150803_172623.jpg

TomekSony1
Użytkownik

20150804_071245.jpg

Metatronus
Użytkownik

Coz. Pozostaje czekac na aktualizacje firmware. Watpliwym pocieszeniem moze stanowic fakt, ze prawie kazdy z nas posiadaczy Sony Android TV boryka sie z cala masa problemow

 

https://community.sony.pl/t5/telewizory/kd-55x8509c-4k-android-tv-problemy/m-p/1962908#U1962908