anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Aplikacja Media Player w 55XG9505

profile.country.PL.title
wiwodzi
Poszukiwacz

Aplikacja Media Player w 55XG9505

Witam,

Problem, który chcę opisać jest trochę dziwny ponieważ chodzi o aplikację Media Player, która jest dedykowana w Android TV i nie odtwarza wszystkich plików video z dysku sieciowego NAS (dysk sieciowy WD My Cloud) a jeżeli już odtwarza to niektóre pliki są obrócone o 90 stopni, otóż problem ten nie powtarza się korzystając z aplikacji VLC, NOVA Player (choć tu video wyświetlane jest poklatkowo) oraz po skopiowaniu na USB i podłączeniu do TV.

Media Player to bardzo prosta konstrukcja w użytkowaniu i dobrze by było gdyby działała.

Czy ktoś z szanownych użytkowników ma podobny problem?

Proszę o pomoc rozwiązaniu

 

Wielka szkoda, że nikt z ekipy Sony nie wypowiedział się w temacie

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Czy możesz zerknąć kto jest twórcą aplikacji?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Lumbagoo
Doradca

Niestety Media Player nie obsługuję zbyt wielu kodeków i nie nazwałbym go niezawodnym więc najlepiej posiłkować się jednak zewnętrznymi aplikacjami. Najlepszą i chyba najbardziej popularną ,dostępną w Android TV jest Kodi, które w 100% współpracuje z NAS, a poza tym ma masę innych zastosowań. 

 

Tutaj można zacząć:

https://kodiwpigulce.pl/pigulka/

profile.country.PL.title
wiwodzi
Poszukiwacz

Witam,

według opisu: Wersja 0.0.A.2.10  com.sony.dtv.smartmediaapp

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Rzeczywiście Kodi będzie dobry wyborem. Niemniej jednak problem Media Player zgłoszę do supportu choć myślę, że nie ma co oczekiwać szybkiej naprawy..

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
wiwodzi
Poszukiwacz

Dziękuję za wsparcie,

Jak dla mnie aplikacje dedykowane powinny być wspierane i być wsparciem dla użytkownika.

W poprzednim modelu Sony xd9305 nie było problemu więc dlaczego jest teraz.

 

Czyżby czas nie służył poprawie? No cóż

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@wiwodzi skierowałem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:


Problem zgłaszany przez klienta może być kwestią nie w pełni kompatybilnego formatu wideo i niestety aplikacja Video nie obraca automatycznie nagranego filmu jak np. z smartfonu. Przydałoby się więcej informacji na temat formatu pliku, które klient odtwarza i z jakiego źródła pochodzą. Klient oczywiście może przywrócić ustawienia fabryczne telewizora, aby wykluczyć błędy systemowe.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
wiwodzi
Poszukiwacz

Witam,

oczywiście resetowałem ustawienia fabryczne oraz aktualizowałem aplikację zainstalowaną w TV.

Format pliku, który nie jest odtwarzany w Media Player to .mpg oraz .MOV (rozszerzenie używane przez iOS).

Filmy nagrywane iPhonem w pozycji - telefon w pionie, niestety, niektóre są odtwarzane, obrócone o 90 stopni, natomiast nagrywane w pozycji poziomej - są, niektóre, odtwarzane na pełnym ekranie, podkreślę, że starszy Media Player nie miał z tym problemów (mówię o aplikacji Album i Video dedykowanych do Android TV).

 

Pozdrawiam 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@wiwodzi skierowałem ponownie sprawę do supportu - oto odpowiedź:


Mimo, że modele z serii XD jak XG posiadają system android to pod tym względem nie można je porównywać, ponieważ do każdej z tych serii są inne aktualizacje systemowe, jak i inne aktualizacje aplikacji. W tej kwestii mogę tylko doradzić klientowi kontakt z naszą pomocą techniczną i zgłoszenie zostanie przekazane do odpowiedniego działu.

Pozdrawiam

 

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
wiwodzi
Poszukiwacz

Witam,

Z tego co widzę trzeba będzie poczekać na aktualizację Android 10, być może wszystkie bolączki miną

 

Bardzo dziękuję za zainteresowanie