Podziel się wrażeniami!
Witam,
od kilku dni mam problem z aplikacją YouTube - pozostałe aplikacje do odtwarzania video działają bez zarzutów (Netflix, HBO GO, Player).
Mianowicie nie odtwarzają się żadne filmy - nie można dać PLAY, nic nie posuwa się do przodu.
Dane i pamięć podręczna wyczyszczona. Aplikacja instalowana na nowo. Żadne podstawowe kroki nie działają.
Witam,
spróbuj w ustawieniach godziny zmienić na pobieranie danych o dacie i godzinie z sieci.
pozdrawiam
Jest ustawione, niestety bez zmian od tamtego czasu.
Jakieś inne wskazówki?
Witam,
Jaki model TV?
Pozdrawiam
Cześć. Miale. Ten sam problem. Gdzieś na forum wyczytałem żeby przytrzymać na 5 sekund przycisk na pilocie od wylaczenia tv. Pojawi się opcja anuluj i urucham ponownie dalej trzymasz aż tv sam się wyłączy. Następnie włącz normalnie i powinno być już ok.
I pomogło. Dzięki bardzo.