Podziel się wrażeniami!
Dodaje zdjęcia (wszystkie kroki ze zdjęć-konfiguracja została wykonana)
Marta2502,
spróbuj zresetować telewizor lub skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej Sony: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics?cpint=spt-footer_contact
Pozdrawiam serdecznie,
Witam,
Jeśli TV jest połączony z routerem co widać na zdjęciu, problem może leżeć po stronie routera.
Upewnij się, że to nie router blokuje dostęp TV do internetu. Aby to sprawdzić możesz spróbować udostępnić hotspot ze smartfona i połączyć się z nim z TV.
Pozdrawiam
Dziękuję za radę, niestety nic to nie dało i nic się nie zmienia. Załączam zdjęcia
Witam,
Jaki model TV? Kiedy robiłeś ostatnią aktualizację oprogramowania?
Pozdrawiam
Aktualizacji oprogramowania nie da się teraz zrobić, model to KDL-40WE660
Aktualizacji oprogramowania nie da się teraz zrobić (zdjęcie), model to bravia KDL-40WE660
Witam,
Zacznij od linku poniżej - Twój TV to model po 2015 roku - są tam też rozwiązania wyniku diagnostyki:
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-40we660/articles/00184334
Jak dalej będzie problem zrób aktualizację TV z pendrive - opisane jako "Jeśli telewizor nie jest połączony z Internetem":
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-40we660/articles/00028577
Link do aktualizacji:
Pozdrawiam
Witam bardzo proszę o pomoc i o kontakt telefoniczny pod nr tel 609501659 posiadam tv sony KDL-55W805A i mam podobny problem, wyświetla się komunikat podczas ogladaniatv (!pobieranie z internetu nie powiodło się) yutube działa itd ,po odlaczeniu internetu komunikat znika, reset i przywrócenie fabryczne nic nie dało, w aktualizacji jest błąd 1002,i co teraz, a tv ma lepszy obraz niż nie jeden dziś na półce