anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Błedy oprogramowania v6.5629.

profile.country.PL.title
Ciapek1913
Poszukiwacz

Błedy oprogramowania v6.5629.

1.Brak odbioru dźwięku Dolby z serwisów streamujących Youtube, Cda itp(dwu letni Samsung pełne w wsparcie dla Dolby z wszystkich serwisów przez one conect)

2.Znkanie dźwięku menu telewizora

3.Działanie pilota tv z opóźnieniem

4.Przeglądarka internetowa odtwarzanie materiałów wideo samoczynne zatrzymywanie odtwarzania

5.Brak zastosowania takich samych ustawień obrazu dla wszystkich wyjść i sygnałów.

6.Ps4 brak obrazu problemy z wyjściem hdmi przy włączonej opcj "obrazu zaawansowany na wyjściu hdmi" (2 kable hdcp 2.2 rewers 2.0 B sony,panasonic opcje obrazu konsoli auto)

7.Sortowanie programów rozpacz

Telewizor KD-XF9005 trzy  krotny reset do ustawień fabrycznych wszystkie wyżej wymienione problemy powracają.

 

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

:cry:

profile.country.PL.title
Ciapek1913
Poszukiwacz

Witam problemy z ps4 rozwiązany reszta błędów taka sama  na drugim tym samym modelu sprawdzone w salonie sony łódż manufaktura przez sprzedawcę. Pozdrawiam!!!😪

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Zgłosiłem twoje uwagi do supportu - oto odpowiedź:

Ad. 1. Telewizor obsługuje Dolby® Digital, Dolby® Digital Plus, Dolby® Pulse (https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55xf9005/specific...), jeśli treści w aplikacji YouTube lub przeglądarce wymagają innych to mogą nie być obsługiwane poprawnie,

Ad. 2. W jakich przypadkach, czy do TV podłączony jest zestaw audio? Czy problem dotyczy tylko dźwięków systemowych, czy również z aplikacji?

Ad. 3. Telewizor może działać z delikatnym opóźnieniem w przypadku zapełnienia pamięci podręcznej lub wykonywaniu wielu procesów jednocześnie (zalecam zamknięcie nieużywanych aplikacji oraz wyczyszczenie pamięci poprzez HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej),

Ad. 4. proszę o sprecyzowanie pytania o przeglądarkę internetową. Czy jak treści się zatrzymują to występuje jakikolwiek komunikat o błędzie? Generalnie odtwarzanie treści wideo zalecam się wykonywać poprzez dedykowane aplikacje, ponieważ odtwarzanie ich przez przeglądarkę mocno obciąża pamięć podręczną (zaleca się jej wyczyszczenie),

Ad. 5. Jakiś czas temu ta zmiana nastąpiła na prośbę klientów, którzy zgłaszali chęć osobnego ustawienia ustawień obrazu dla poszczególnych wejść,

Ad .6. Widzę, że temat jest już rozwiązany. Po wybraniu "ulepszonego sygnału HDMI" w ustawieniach wejść zewnętrznych konieczne jest doprowadzenie do telewizora sygnału 4K 60p, jeśli sygnał jest niższy to mogą pojawiać się problemy z jego odbiorem,

Ad. 7. Jjeśli wbudowana opcja sortowania nie jest wystarczająca dla klienta to zalecam program Sony Channel Editor, dostępny na stronie wsparcia technicznego dla produktu - https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55xf9005.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
wlod1968
Użytkownik

Sygnalizuję jeszcze jeden błąd oprogramowania- słuchawki blutooth po po podłączeniu do KD-XF9005 są bardzo ciche. Aby  słuchać należy ustawić przynajmniej na 70. Jakość jest bardzo słaba, dźwięk się ścina...no i oczywiście tragedia jeżeli chodzi o hdr z netflixa ale to wiadomo od lat. Ciekaw jestem czy oprogramowanie może poprawić fatalne katy widzenia. Prawdę mówiąc nie spotkałem się jeszcze z taką deformacją w przypadku oglądania inaczej niż na wprost.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@wlod1968 zgłosiłem Twoje sugestie do supportu - oto ich odpowiedź:

Z jakiego modelu słuchawek klient korzysta? Sony przetestowało i uznało za kompatybilne poniższe modele, nie ma możliwości zagwarantowania 100% poprawności działania z wszystkimi modelami dostępnymi na rynku. Modele, które nie są wymienione w poniższym artykule mogą nie działać poprawnie, przykładowo mieć opóźniony dźwięk lub utratę jakości:

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00159290

Kwestia poprawy obsługi standardu HDR została już zgłoszona do inżynierów, więc najbliższe aktualizacje (systemu lub aplikacji) powinny wprowadzić poprawę.

Kąty widzenie zależą od specyfikacji technicznych telewizora (matrycy) i nie jest możliwa zmiana w tej kwestii poprzez oprogramowania.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
wlod1968
Użytkownik

To tak nie działa, kompletna bzdura. Mam słuchawki JBL i one działają idealnie w blutooth z każdym urządzeniem, nieważne czy to LG, Lenovo czy Samsung etc. Absurdem byłoby najpierw kupić telewizor a potem do niego dokupować np słuchawki które działają w blutooth, bzdura. Jeżeli telewizor ma obsługę tej technologii to musi obsłużyć wszystkie słuchawki blutooth. To jest normalność, innej opcji nie ma.

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

TY kupiłeś słuchawki i masz problem...

ja kupiłem sounbara Fideli B8 za ok 5 tysi ... po czym okazało się że nie połaczy sie z TV xd9305 za pomocą technologi hdmi/arc ... nie bo nie 

nic nie zrobisz taka polityka...

profile.country.PL.title
topietr27
Użytkownik

drodzy koledzy to i tak nic

Sony po ostatnich aktualizacjach A1 zniechęciło mnie do gry na konsoli...

Piszę list do Św. Mikołaja o nowego LG i XBOX