Podziel się wrażeniami!
Witajcie,
posiadam urządzenia:
Bose QuietComfort 35 II i 49XF8505
normalnie urządzenie jestem w stanie połączyć, jednak dźwięk w słuchwkach nawet 50 cm od TV zacina z częstotliwością co sekundę - dwie.
dodam że z innymi urządzeniami słuchawki mają zasięg do 15 m bez problemu.
jakieś porady co zrobić ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
@Janosikss zaktualizuj sobie oprogramowanie słuchawek do wersji 4.3.6 (dostępnej od wczoraj), w moim przypadku po up-grade i ponownym sparowaniu słuchawek z telewizorem wszystko działa już poprawnie
Witaj @Janosikss,
Mam dokładnie ten sam model słuchawek i bardzo podobny problem, niestety w dalszym ciągu nie rozwiązany...
Zerknij w poniższy post, nie znajdziesz w nim innego rozwiązania niż zakup słuchawek "dedykowanych" przez Sony, co nie oznacza że będą one działać poprawnie, ale wtedy możesz przynajmniej spróbować powalczyć ze wsparciem technicznym.
Wniosek jest prosty, standard słuchawek Bose to za wysokie progi dla każdego modelu telewizora marki Sony. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że aktualizacja do Android 8.0 rozwiąże problem.
Pozdrawiam
Paweł
Witam,
@Paul_1971 tak jak wspomniał @Janosikss support odsyła do strony gdzie jest lista kompatybilnych słuchawek.
Dodatkowo support informuje:
Sytuacja związana jest z tym, że niestety nie możemy zagwarantować pełne współpracy telewizora z wszystkimi urządzeniami audio Bluetooth dostępnymi na rynku.
Pozdrawiam
Po aktualizacji systemu do wersji Android 8.0 jest jeszcze większy syf w komunikacji z Bose QC 35 II. Dźwięk odtwarzany przez słuchawki jest taki, jakby lektor miał czkawkę i cały czas się zacinał, dzięki sONY za usprawnienie! ...
U mnie 49XF8505 nie dostał jeszcze Update, ale widzę na ekranie info co nowego w Oreo
@Janosikss nie liczył bym na wiele, ale życzę Ci powodzenia, może twój model TV będzie lepiej współpracował z tymi słuchawkami. Jeśli nie masz jeszcze dostępnej aktualizacji to zainstaluj za pomocą pen drive'a.
a gdzie znajdę pliki ?
Plik do pobrania oraz instrukcja up-grade'u:
niestety w połowie wgrywania TV resetuje się i aktulizacja nie wgrywa się - nie ma żadnego komunikatu
Jeśli zweryfikowałeś rozmiar pliku przed rozpakowaniem i był dokładnie taki jak podano w instrukcji postępowania, to niestety będziesz musiał poczekać na aktualizację automatyczną. W moim przypadku instalacja przebiegła bez żadnych niespodzianek i trwała ok. 20 min, w trakcie jej trwania telewizor resetował się kilka razy, co jest normalnym zjawiskiem, ale wszystko przebiegło bez problemów.