anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ciągły brak połączenia z dekoderem

profile.country.PL.title
Sloncewa
Nowicjusz

Ciągły brak połączenia z dekoderem

Witam serdecznie, bardzo proszę o informację czy ktoś miał problem z TV Sony polegający na tym, że mimo podłączenia TV kablem HDMI co kilka dni po włączeniu mam info: "Dekoder jest wyłączony" mimo podłączenia. Muszę resetować do ustawień fabrycznych i dopiero wtedy na kilka dni mam spokój. Jest to strasznie uciążliwe, bo wszystkie logowania, ustawienia aplikacji są wyczyszczone i na nowo muszę się wszędzie logować 😞 Co jest nie tak? Proszę o pomoc. Jest to mój pierwszy TV Sony (dotąd zakochana byłam w Samsungu). I tak na start zaczynam się zniechęcać do firmy Sony 😞

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

przywracanie telewizora do ustawień fabrycznych powinno być ostatecznością. W takiej sytuacji sugeruję wykonać tzw. miękki reset, przytrzymując przez ok 5 sekund przycisk Power na pilocie. Jeżeli problem nie ustąpi, proszę skontaktować się z dostawcą dekodera - być może należy przeprowadzić reset.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Sloncewa
Nowicjusz

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Nie wiedziałam o "miękkim resecie". Jeśli chodzi o dekoder - to nie myśleliśmy w ogóle o tym, że to wina telewizora i walczyliśmy od miesiąca (od czasu zakupu TV) z UPC, do tego stopnia, że przyszli nam wymienić dekoder na nowy, bo sami nie wiedzieli co się dzieje po kolejnym restarcie dekodera, aktualizacji etc.

Na drugi dzień po wymianie dekodera - kiedy znowu pojawił się napis: "dekoder jest wyłączony" zgłupieliśmy z mężem (dodam, że wiele lat z Samsungiem i nigdy nie było takiego problemu). Postanowiliśmy podłączyć drugi telewizor - Philipsa. Jakie było nasze zdziwienie, kiedy TV od razu (!) po przełączeniu tylko kabla HDMI - zaczął odtwarzać obraz :open_mouth:

Tak więc niestety, ale jest to wina TV Sony.

Myślimy czy nie oddać go do serwisu. Tylko czemu po restarcie do ustawień fabrycznych działa bez problemu? Czy coś może się "samo" przestawiać? Nadmienię, że z dźwiękiem było podobnie, bo mamy podłączony soundbar JBL i nikł dźwięk co jakiś czas (odpukać, na razie spokój) tyle, że z dźwiękiem było tak, że znalazłam (żeby nie przywracać ustawień fabrycznych) w ustawieniach (co nie wydaje mi się, że jest to prawidłowe) opcję zmieniania wyjść: z numeru 1 na 2 i po kolejnej takiej akcji (kiedy znowu po kilku dniach dźwięku nie było) zmieniłam ponownie - tym razem z 2 na 1 😞