anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Clouding w Sony KD-55XE8599 czy mogę reklamować?

profile.country.PL.title
mastergl
Poszukiwacz

Clouding w Sony KD-55XE8599 czy mogę reklamować?

IMG_20181123_021245.jpg

Witam udostępniam obraz który widzę przy ciemnym ekranie przyznam że problem się nasilil w dodatku w tv za 5tys złoty przyznam że oczy mnie bolą jako posiadacza który wcześniej miał 7letnią Toshibe i nie było mowy o takim efekcie. Jak widać połowa lewa ekranu bardzo widoczna po prawej stronie punkt jakby to wszystko dodać to myślę całe pół ekranu posiada ten efekt następna połowa byłaby dobra. Co mogę zrobić tv kupiony rok temu dokładnie? 

29 ODPOW. 29
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Koniecznie skonsultować to ze wsparciem technicznym - podpowiedzą co można zrobic z taką usterką oraz - jeśli będzie to konieczne - przeprowadzą Cię przez cały proces reklamacji. Kontakt: 

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@mastergl zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:

Nierównomierne podświetlenie jest naturalne w przypadku płaskich telewizorów z podświetleniem krawędziowym LED. Niestety przesłane przez klienta zdjęcie jest słabej jakości, więc nie będę oceniał, czy obraz mieści się w ramach specyfikacji matrycy, czy nie. Ze swojej strony mogę zalecić zlecenie weryfikacji serwisowej, wtedy technik z autoryzowanego centrum serwisowego oceni zgłoszenie bezpośrednio na miejscu:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
nessip
Poszukiwacz

@mastergl i jak się sytuacja rozwiązała ? Bądź też nie ? mam dokładnie ten sam problem ze swoim KD-70XF8305IMG_1628.JPG

 

IMG_1615.JPG

 

IMG_1620.JPG

 

IMG_1625.JPG

 

profile.country.PL.title
Ironfist
Poszukiwacz

Dołączam się do pytania, bo to jest bardzo frustrujace. Tv to Sony KD-75XF8596. U mnie nawet był dzisiaj serwisant z firmy Mik i oznajmił, ze wszystko jest ok (szczególnie w pełnym słońcu) i mieści się w jakichś bliżej nieokreślonych normach (tylko gdzie znalezc te normy??). Wyjaśnił, ze to taka cecha tego telewizora i mogę go sobie trochę przekręcić, to ta cecha będzie mniej widoczna i  to absolutnie nie wada. Ja myśle, ze właściwie to jest wręcz zaleta... W ekspertyzie napisał, ze reklamacja jest bezzasadna, a ja sobie będę nowy telewizor oglądał jak poniżej:

92526D89-B69F-47D6-A217-3E65D7944F36.jpeg

 

576ADF85-CF95-4737-9CFC-9F797F4EEC9C.jpeg

 

 

Tagi (1)
profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Powiem wam jedno. Nigdy więcej sony.

profile.country.PL.title
Ironfist
Poszukiwacz

Niestety to prawda.

profile.country.PL.title
nessip
Poszukiwacz

A ja dodam jeszcze, że albo oślepłem od tego cloudingu albo matryca w jakiś magiczny sposób się wygrzała czy chu...wie co się zrobiło ale już tego nie widzę albo po prostu nie ma. :grin:

profile.country.PL.title
katmai68
Poszukiwacz

No to powiem wam, że macie jakiegoś strasznego pecha. Mam ten sam TV od listopada 2017 i nic takiego nie ma i nie było. Ogólnie zawsze kupuję telewizory Sony (od zwykłego trinitron-a) i jeszcze się nigdy na Sony nie zawiodłem w odróżnieniu od Philipsa, Samsunga i LG. W listopadzie 2017 chciałem coś zmienić i kupiłem Philipsa 55PUS7502. TV niczego sobie, na androidzie, piękny efekt ambilight, ale clouding i srebrzenie na matrycy że nie szło odlądać. Sceny nocne gwałciły moje oczy, po dwóch dniach oddałem i wziąłem 55XE8599.

profile.country.PL.title
Chrisp2.
Użytkownik

Witam. Mam ten sam problem z telewizorem KD-55XF8596. Telewizor pojechał do serwisu MIK gdzie leżał ponad miesiąc!   (u mnie widać podświetlenia nawet w dzień! ) Ekspertyza nie wykazała niczego. Oddałem go do sklepu w ramach rękojmi, też nic to nie dało bo w Poznaniu firma sony nadal twierdzi że wszystko jest ok! Nie wiem jaką trzeba być ku-wą żeby powiedzieć drugiemu człowiekowi że taki produkt jest ok. Czekam na oficjalną odpowiedz ze sklepu i wszystko trafia do rzecznika praw konsumenta. Ciekawe co on zdziała. Ja na pewno nigdy więcej nie kupię żadnego produktu firmy Sony. A jestem na tyle zdeterminowany że będę ich ciągał po sądach. przecież oni wciskają człowiekowi że przy NORMALNYM oświetleniu wszystko jest dobrze, zimą o godzinie 16 jest już NORMALNIE ciemno więc nie chce mieć takiego straszydła na ścianie!!!!!20190626_233008.jpg