anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Czarne plamki na matrycy w kd-55xg9505

profile.country.PL.title
daw2008
Poszukiwacz

Czarne plamki na matrycy w kd-55xg9505

Mam problem może ktoś doradzi. Od 16 dni jestem posiadaczem telewizora kd-55xg9505 i mam problem ponieważ na matrycy są czarne plamki nie wiem czy to piksele czy robaczki. Miałem 5 lat tv Panasonica i nic takiego nie było. Miał ktoś taki problem? 

30 ODPOW. 30
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

bez obejrzenia sprzętu ciężko będzie odpowiedzieć na pytanie, z czego wynika opisana sytuacja. Sugeruję kontakt z autoryzowanym serwisem Sony. Najbliższy serwis możesz znaleźć tu: https://locator.sony/pl_PL/servicecenters/?zoom=5&latitude=52.16045&longitude=19.33594

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Zrób fotki pokaż tu

profile.country.PL.title
daw2008
Poszukiwacz

Zrobiłem zdjęcia. Ktoś mi podpowie co mógłbym zrobić w tej sytuacji. Nigdy nie miałem takiego problemu. 

IMG_20200730_225200.jpg

IMG_20200730_225145_compress77.jpg

IMG_20200730_225133_compress83.jpg

 

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Te czarne to insekty tzw." przecinki ", czy masz je od nowości?

profile.country.PL.title
daw2008
Poszukiwacz

Telewizor mam od 17 dni . Przedtem się nie przyglądałem z bliska , a z odległości z której ogladamy tego nie widać , ale irytuje , że sprzęt za taką cene i coś takiego .  

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Można spróbować wymienić w sklepie na nowy.

profile.country.PL.title
daw2008
Poszukiwacz

Czyli jakby dać na reklamacje , tak ? Dobrze rozumiem ? Kupowałem go w euro rtv agd., czy kontaktować się jakoś z sony ? Pierwszy raz mam taką sytuację więc słabo się orientuję. Bo wiem , że na stronie euro rtv jest zakładka do rekamacji .

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Wg mnie lepiej skontaktuj się ze sklepem.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
daw2008
Poszukiwacz

Telefonicznie pogadać czy po prostu zrobić jako reklamacje przez internet ?