- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy tak ma być 55xf9005
Witam serdecznie,
otóż nabyłem tv 55xf9005 i martwi mnie w nim to, że podczas oglądania filmów gdzie są ciemne sceny to wokół jasnych punktów (np. Znaczek kanału TVN), są strasznie jasne obszary ( ustawienia lokalnego wygaszania na maksa). Najlepiej odzwierciedla to czarny ekran bez sygnału ale z włączonym info I+ z pilota . W załączeniu zdjęcia. Czy to ma tak rzeczywiście wyglądać w tv za 5,7k? Tv na gwarancji ( jestem pierwszym właścicielem)
Pa. Proszę o przeniesienie mojego tematu do działu Android TV
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Skieruję sprawę do supportu.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok. Dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ten model tak ma podświetlanie ma 48 stref, nie jest to telewizor do ciemnych pomieszczeń bo widoczny jest właśnie taki efekt. Mam 65cali i z pełną świadomością tego mankamentu go kupiłem. Swietny HDR i jakość obrazu to nadrabiają w tym budżecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Tak jak napisał @Drops71 te model TV ma podświetlanie strefowe wynikiem czego jest taki właśnie obraz. Występuje głównie w przypadku wyświetlania bardzo ciemnych scen przy słabym oświetleniu otoczenia.
Niemniej jednak, jeżeli chciałbyś mieć 100% pewność, czy zgłaszana nieregularność podświetlenia mieści się w normach przewidzianych dla tego modelu, możesz zgłosić wykonanie zlecenia weryfikacji serwisowej, korzystając z formularza na stronie:
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
djrychu
niestety nie mogę pod podanym linkiem zarejestrować zlecenia na weryfikację ( wyskakuje monit, że dla tego produktu nie można tego zrobić).
A czy to jest odpowiedź supportu , czy może jeszcze się nie wypowiedzieli?
Pozdr!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Jest odpowiedź która w sumie w większości pokrywa się z tym co napisał support. Problem z rejestracją zgłoszę do support.
Pozdrawiam