anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Dzwięk przez hdmi arc

profile.country.PL.title
arkadio79
Użytkownik

Dzwięk przez hdmi arc

Witam

Po ostatniej aktualizacji do wersji 6.7165 nie mam dźwięku poprzez hdmi arc do amplitunera z aplikacji youtube, player, netflix...

Czy miał ktoś taki problem?

Wcześniej działało wszystko poprawnie...

 

16 ODPOW. 16
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

W tej sytuacji najlepiej zgłosić tę sprawę do działu wsparcia technicznego przez formularz https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694.

profile.country.PL.title
arkadio79
Użytkownik

Witam

Dzwoniłem do wsparcia sony i pani poradziła mi żeby zresetować tv do ustawień fabrycznych. Zrobiłem przywracanie ale to nie pomogło, sprawdziłem nawet z netflixa nie ma dzwięku...

Po wyłączeniu amplitunera dzwięk idzie z samego tv ok, ale podłączony poprzez hdmi arc cisza....

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Przełącz w menu tv dźwięk wyjście na głośniki zewnętrzne

profile.country.PL.title
arkadio79
Użytkownik

Dzwiek automatycznie się zmienia na system audio ale jest czisza...

profile.country.PL.title
Walczak931
Poszukiwacz

Witam , u mnie ten sam problem od dwóch dni, telewizor sam się zaaktualizował, i od tej pory kino włącza się razem z TV, wszystko działa oprócz dźwięku, nie pomogło przywracanie ustawień fabrycznych, nie wiem co zrobić z tym. Dodam, że zestaw 2 lata chodził bez zarzutu. Tv jaki posiadam to KD-65XF8505, amplituner Yamaha RX-V485

profile.country.PL.title
arkadio79
Użytkownik

Hej

Zgłoś sprawe na infolinie sony, coś się przy aktualizacji wysypało. Pozostaje nam czekać do kllejnej aktualizacji.

profile.country.PL.title
Walczak931
Poszukiwacz

Jeśli problem zniknąłby u Ciebie lub sam jakoś byś Sobie z nim poradził to proszę daj znać 🙂

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Witam Spróbujcie przestawić w menu ustawień telewizora/oglądanie telewizji/zewnętrzne wyjścia/ Format sygnału 4K HDMI/ Ulepszony format zmienić na Standardowy format i sprawdzić czy jest dźwięk po ARC w amplitunerze.

profile.country.PL.title
Walczak931
Poszukiwacz

U mnie akurat było ustawione w sposób, który opisałeś i nie działa mimo to. Ogólnie u mnie sterowanie ARC działa, włącza się sprzęt razem, jedynie nie ma dźwięku z kina.