anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

flagowy model kd85-xh9505 z fatalną wadą ekranu uznaną przez serwis jako zjawisko w normie

profile.country.PL.title
rubiko
Poszukiwacz

flagowy model kd85-xh9505 z fatalną wadą ekranu uznaną przez serwis jako zjawisko w normie

1/4 obrazu ma inną jasnosc1/4 obrazu ma inną jasnosc20220122_231502.jpg1/4 obrazu ma inny odcien1/4 obrazu ma inny odcien

6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
Jacek_M250
Znawca

O ile wiem to nie ma w pełni równomiernie podświetlonych ekranów w LCD. Pytanie jaki masz stopień tej nierównomierności. Ja bym kontaktował sie z innym serwisem i zobaczył co powie. 

Ewentualnie przez Sony support z biurem obsługi klienta 

profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Polecam kontakt z naszym zespołem pomocy technicznej, telefonicznie (+48 223060694) lub poprzez formularz na stronie: 

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics?cat=televisions-projectors&cpin... 

profile.country.PL.title
rubiko
Poszukiwacz

 
profile.country.PL.title
rubiko
Poszukiwacz

dziękuje za zainteresowanie panią moderator tematem ale sprawa została już rozpatrzona prze autoryzowany serwis sony ,serwisant wadę zauważył ale serwis stwierdził że wada ta nazwana (zjawiskiem) nie przeszkadza w oglądaniu tv .wcześniej miałem przez kilka lat możliwość używania takich modeli jak  kdl-52w3000 kdl-55hx850 kd-65xf9005 czy kd-75xe9005 ,i innych które to modele są wysokimi modelami a żadne błędy podziału jasności nie występowały .telewizor sony kd-85xh9505 kosztował 16000zł ,przez co nie potrafię zrozumieć jak takie ((odpady))  mogą być sprzedawane jako wolne od wad .prozba do moderatora by przekazał sprawę do osoby nie z polskiego a europejskiego suportu ,myślę że po obejrzeniu zdjęc usterki  trzeba mu będzie zbierać szczękę z podłogi :slight_smile:

FLAGOWIEC KD-85XH9505 16000ZŁ I OBRAZ SKŁADAJĄCY SIE Z DWOCH POŁOWEK MOŻE JEDNA TO SONY A DRUGA TO SAMSU... :)PROSZE O PILNE ROZWIĄZANIE SPRAWY Z GÓRY DZIEKUJE

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

Ja przeszedłem podobną ścieżkę, wszyscy uznali, że plamy na matrycy to cecha nie wada. O cloudingu nawet im nie wspominałem bo wiem, że od razu na drzewo spuszczają. Ogólnie, lepiej kupować inne i do tego tańsze TV, wady te same, a przynajmniej nie przepłacone. Ja już na pewno niczego od sony nie kupię. Są inne marki... Także jak chcesz się kopać, to zostają rzecznicy, odwołania, sąd... ja jednak odpuściłem. Pouzywam, sprzedam, kupię coś innego i na pewno nie w cenie sony...

 

profile.country.PL.title
Karas79
Użytkownik

Zobacz tutaj mam ten sam problem i rozpoczynam procedurę z UOKiK. Sony robi sobie z nas jaja. Im nas więcej tym lepiej dla nas .

Sony KD-55XH9096 plamy na matrycy - Sony