Podziel się wrażeniami!
Witam, mam problem- zakupiłem telewizor Sony Bravia KD65XH8077, po wejściu w ikonę prezenciku w menu kliknąłem w hbo go, przyszedł mi mail z 16 cyfrowym kodem, który próbowałem wpisać w voucher hbo go i wyskoczył mi komunikat- "Kod vouchera, który podałeś jest nieprawidłowy. Sprawdź proszę czy wpisałeś kod poprawnie". Próbowałem wpisać na wszystkie możliwe sposoby i nic nie pomaga. Proszę o pomoc.
Małymi literkami w mailu z kodem jest napisane, że to tylko dla nowych użytkowników. Jeśli miałeś już kiedyś zakładane konto do HBO GO na tym mailu to voucher nie będzie działać. Ja tak miałem i sobie odpuściłem. Chyba, że się mylę to wtedy niech ktoś mnie poprawi.
U mnie też nie działa !
Nie przypominam sobie abym kiedykolwiek miał konto na hbo go...
Do tego kod vouchera wpisuje się na samym początku rejestracji i po jego wpisaniu wyświetla natychmiast info o błędnym kodzie - jeszcze zanim poda się dane osobowe i adres mail !
Można tylko założyć konto darmowe na 7 dni
Suport hbo zasugerował ponowne założenie konta na inny adres mailowy ale nie rozwiązuje to sprawy bo kod vouchera jest nieprawidłowy !
Ta promocja pachnie mi ściemą....
Czy komuś udało się założyć 30 dniowe konto HBO z voucherów Sony ?
U mnie też pojawia się informacja, że kod vouchera nieprawidłowy. Próbowałem wpisywać ręcznie, kopiować i w żaden sposób nie działa. Ktoś dał radę skorzystać z tego kodu?
U mnie też nie działa
taki sam problem u mmie.prosze o pomoc
mi sie udało z kodem po zakupie telewizora kod z mejla co dostałem wskoczył jak zakładałem konto dostałem 30 dni plus jeszcze te 7 dni
U mnie promocja też nie działa... Kod na stronie z linka z maila od razu był nieprawidłowy. Po rejestracji na jeden adres - nie działa. Po rejestracji na drugi adres (ten na który zarejestrowane jest urządzenie) - nie działa. Urządzenie znajduje się na liście z załącznika do regulaminu, nigdy wcześniej na żadnym z podanych adresów nie zakładałem konta HBO, podpinam się do wątku i proszę o pomoc.
Witam,
Sprawa została przekazana do supportu - oto odpowiedź:
W tamtym tygodniu powinny zostać wysłane ponownie kody do HBO Go. W przypadku, gdy któryś z klientów nadal ma problem z jego realizacją, uprzejmie prosimy o kontakt mejlowy z opisem sytuacji, zdjęciem problemu na adres: customersupport.pl@eu.sony.com.
Poniżej przekazuję również regulamin promocji: https://bit.ly/35Ujf7i
Pozdrawiam
W moim przypadku 2 kody (dwa nowe tv) nie działały.
Po 2 tygodniach wymiany korespondencji z supportem HBO i Sony otrzymałem kolejny kod, który zadziałał i mogłem zarejestrować konto na 30+7 dni