Podziel się wrażeniami!
Witam,
Od jutra wchodzi HBO Max niestety nie widzę w Google Play tej aplikacji.
Czy można ją jakoś inaczej zainstalować ?
To jest wątek o HBO MAX a nie NETFIX
Wiem ,że jest to wątek o HBO max-napisałem o Netflix ,że jest dźwięk 5.1 by wykluczyć problem z ustawieniem TV.
Na moim TV nie działa dźwięk 5.1 w HBO Max -trzeba chyba czekać na aktualizację (apki lub Androida)...
Proponuje wejść na forum satkurier, podaję co jeden kolega napisał o dźwięku. Może pomoże:
Ja już sam rozwiązałem problem z dźwiękiem na HBO max na Android TV. W ustawieniach dźwięku wybrałem styl dźwięku użytkownika, włączyłem dźwięk przestrzenny, Tryb Downmix również jest ustawiony na dźwięk przestrzenny. Następnie w opcji "Przetwarzanie dźwięku Dolby" wybrałem tryb filmu i od razu dźwięk w aplikacji działa, jak należy.
Torba…nie działa.
To sorki za zamieszanie. Tylko to wyczytałem. Sam nie posiadam zestawu 5.1 więc nie sprawdzę, tylko cytowałem jakąś poradę. Bardzo przykro, że nie zadziałało. Zarejestruj się na : https://forum.satkurier.pl/topic/39222-hbo-max/page/60/#comments tutaj trwa gorąca dyskusja co do HBO max.
Jak pisałem, nie sprawdzałem tego No nie mam takiego sprzętu. Podałem link do forum, gdzie można się podpytać. Wskazałem tylko ścieżkę, a nie rozwiązanie. Szczegółów nie znam. Sorki.
U mnie sama aplikacja działa bardzo dobrze, nie mam zastrzeżeń. Dźwięk też jest ok. Mam pod tv podłączony soundbar Samsung Q950a.
U mnie na X93J Atmos już działa. Podejrzewam, że problemy związane są ze "świeżością" aplikacji. Choć z drugiej strony w innych krajach, HBOMax działa już od jakiegoś czasu.....
A jak masz podłączone kino domowe -przez wyjście optyczne czy przez hdmi ?
Rozumiem ,że na amplitunerze widzisz informację o dolby i 5.1 ?