Podziel się wrażeniami!
Witam. Posiadam model KD- 43X8307C z 2015r. Niestety po 5 latach użytkowania wysiadł panel hdmi, tak stwierdził znajomy fachowiec. Co dalej robić? Czy opłaca się zamawiać nowy panel? A jeśli tak to gdzie?
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam Tomek
Witaj kowal87
Wysłałam Twoje pytanie do Supportu, damy znać jak tylko będzie odpowiedź. A tymczasem - czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support na własną rękę? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam,
Wymiana panelu na nowy raczej nieopłacalna. Jak już chciałbyś w tym kierunku iść poszukaj używanego panelu na znanych portalach aukcyjnych. Wadą takie rozwiązania jest to, że nie wiadomo ile taki panel ma przepracowane godzin i jak długo posłuży.
Pozdrawiam
Dzień dobry, kowal87,
Przesyłam odpowiedź z Supportu:
--------------------------------------
W takim przypadku najlepiej zalecić klientowi kontakt z serwisem w celu weryfikacji i naprawy usterki przez autoryzowaną placówkę.
Można też skontaktować się bezpośrednio z serwisem:
RACS SONTRONIC – dla Poznania i okolic:
SONTRONIC Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 57
60-715 Poznań
Tel.: (61) 833 49 41, (61) 833 49 78
Mail: info@sontronic.pl
RACS PRAM – dla Warszawy i okolic:
PRAM S.C.
ul. Połczyńska 115B
01-303 Warszawa
Tel.: (22) 428-29-10; (22) 428-29-12,
Mail: serwis@pram.com.pl
RACS CS MIK – Radom, Naprawy TV dla obszaru całej Polski z wyłączeniem powyżej wymienionych miast:
Centrum Serwisowe MIK
ul. Chrobrego 22
26-600 Radom
Tel.: (48) 363 31 66, (48) 362 27 20
Mail: recepcja@mik.radom.pl
-------------------------------
Pozdrawiam, Agnieszka_J