Podziel się wrażeniami!
Jakość obrazu kanału TVP4K z telewizji naziemnej jest nieakceptowalna (jest zbyt ciemny i mało kontrastowy). Wchodząc do menu z ustawieniami obrazu brak możliwości wejścia i zmiany ustawień (jakichkolwiek). Dotyczy jedynie kanału 4K. Na pozostałych programach które są nadawane w DVB-T jak i DVB-T2 zarówno HD jak i SD problem nie występuje. Reset ustawień nie powoduje zmian zachowania urządzenia. Oprogramowanie aktualne PKG5.433.0183EUB. Temat zgłaszany przez stronę IDENTYFIKATOR ZGŁOSZENIA 22517572. Po kilku sugestiach typu "reset odbiornika", "Słaba jakość jest najprawdopodobniej związana z bardzo niskim parametrem Motionflow
OPTYMALIZACJA RUCHU (CZĘSTOTLIWOŚĆ WŁASNA) Motionflow XR 200 Hz", "Pragnę Pana poinformować, iż brak możliwości dokonania zmian może być bezpośrednio związany z nadawanym sygnałem dostawcy - telewizji naziemnej, która narzuca swoje parametry".
Pierwsze zdjęcie TVP4K-brak ustawień (DVB-T2 4K), drugie TVPSport (DVB-T Full HD)TVP4K-brak ustawień (DVB-T2 4K)
TVPSport (DVB-T Full HD)
Czy nikt z forumowiczów nie spotkał się z w/w problemem? Expert Sony też bez pomysłu (wada egzemplarza, oprogramowania)?
TV innych producentów nie mają z tym problemu. Pewnie trzeba rozstać się z marką mimo sentymentu.
W takiej sytuacji najlepiej skontaktować się z centrum serwisowym w celu ekspertyzy sprzętu, może to być kwestia egzemplarza lub jego usterki.
Tutaj znajdziesz kontakt do najbliższego serwisu: Wyszukiwarka Centrów Serwisowych Sony (locator.sony)