anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

kd-49xh8505

profile.country.PL.title
danek70
Użytkownik

kd-49xh8505

Kupiłem miesiąc temu, płyta główna do wymiany i czekam...

Resztę opiszę zgodnie z tym jak sprawa się potoczy ?

Problem główny to, że nie można uruchomić przeglądarki internetowej oraz samoczynne przełączanie kanałów i przerwy w  odbiorze kanałów telewizji naziemnej.

Wszystko wraca do normy dopiero po przywróceniu ustawień fabrycznych, ale tylko na jakiś czas...

Piszcie coś o tym modelu, może jest jakieś inne rozwiązanie tego problemu, niekoniecznie ta naprawa ???

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

danek70

 

skontaktuj się proszę z zespołem pomocy technicznej Sony.

Wszsytkie informacje znajdziesz tutaj: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics?cpint=spt-footer_contact

 

Pozdrawiam serdecznie,

profile.country.PL.title
danek70
Użytkownik

Z całym szacunkiem, ale taka porada to nie porada, od eksperta można wymagać więcej...

profile.country.PL.title
danek70
Użytkownik

Płyta główna wymieniona, ale dobrze działało tylko cztery dni, znowu to samo, czyli telewizor znowu zepsuty i czekam...

Szanowny producencie nie po to wydałem 3500 zł. żeby ciągle czekać na naprawę nie mogąc normalnie korzystać z urządzenia ?

Czy po wyprodukowaniu bubla stać Was również na odpowiednią reakcję ?

Na razie żenada !!!

profile.country.PL.title
danek70
Użytkownik

P.S. do kd-49xh8505

BOK Sony to żenada, serwisant z MIK-u Katowice OK !

Oddałem jako rękojma do Neonetu zobaczymy ?

profile.country.PL.title
danek70
Użytkownik

Ręce opadają, serwis nie widzi usterek, więc zostałem przymusowym posiadaczem tego telewizora..

Jak zwykle na gwarancjach zaczyna się zabawa w kotka i myszkę. Zero dobrej woli producenta w celu uczciwego i sprawiedliwego rozwiązania problemu...

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@danek70 zapytałem w tej sprawie support - oto odpowiedź:


W korespondencji z dnia 12.10.2020 infolinia prosiła klienta o samodzielne ponowne zaaranżowanie zlecenia serwisowego. Prosimy o kontakt klienta z serwisem.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
danek70
Użytkownik

Jakim przyciskiem mogę zatrzymać przewijanie się stron w telegazecie ???

profile.country.PL.title
danek70
Użytkownik

Szanowni eksperci, czyżby pytanie odnośnie przycisku zatrzymania przewijania się stron na telegazecie było za trudne ??? 

Przykre to jest, ale słowo żenada pasuje jak ulał do kompetencji ekspertów SONY...

Jeśli mają Państwo choć trochę ambicji to ponawiam pytanie j/w ???

profile.country.PL.title
danek70
Użytkownik

Dlaczego nikt tutaj nie odpowiada na pytania ???

Ponawiam pytania powyżej, plus pytanie - co wniosła nowego ostatnia aktualizacja oprogramowania kd-49xh8505 ???

Proszę w końcu rzetelnie zająć się moimi pytaniami