anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55X8509C 4K Android TV problemy

ROZWIĄZANE
Metatronus
Użytkownik

KD-55X8509C 4K Android TV problemy

Mam ten sam telewizor od 2 tygodni i generalnie lista problemow jest bardzo dluga.. 

 

1) DLNA przez wbudowana aplikacje video - dziala w 10% przypadkow - zazwyczaj kreci i mieli po czym wyswietla komunikat brak urzadzen. Inne aplikacje (np. Archos Video Player) radza sobie doskonale - tyle ze trace mozliwosc ogladania 3D (opcja 3D wyswietla mi sie tylko przy uzyciu wbudowanego odtwarzacza)

 

2) Resety TV podczas ogladania 4K - niezaleznie czy YouTube czy przez inny player

 

3) Zacinanie filmow (nawet fullHD) podczas ogladania z wbudowanego playera

 

4) Wlaczenie 3D to jakas droga przez meke - trzeba kilka razy zmienic mu tryb 3D (z side by side na inny i z powrotem) zeby film poprawnie sie "zlozyl" i dal sygnal do okularow

 

5) HDMI nie zawsze "lapie" sygnal. Czasami pokazuje tylko czarny ekran i pomaga tylko reset TV

 

6) Lagi lagi lagi - co prawda ostatni firmware z 29 czerwca mocno poprawil wydajnosc ale i tak wrazenie jest marne

 

7) Googlecast dziala z niektorych urzadzen a z niektorych nie - np. raz dziala z tabletu a nie dziala z telefonu, za 30 min dziala z telefonu i laptopa a nie dziala z tabletu.

 

😎 Youtube notorycznie pokazuje blad sieci przerywajac playliste (wcisniecie ok wznawia odtwarzanie) - internet mam podpiety 250mb i w czasie kiedy TV twierdzi ze go nie ma oczywiscie jest

 

9) Czesto zakladka "Recomendations" zawiesza sie i pokazuje tylko krecace sie kolko. Pomaga tylko reset TV

 

10) Pilot OneTouch zepsul sie 2 dnia i zostal zabrany przez serwis

 

11) TV nie widzi dyskow USB - a wlasciwie czasami widzi a czasami nie.. Bardzo czesto pojawia sie tez komunikat "niewlasciwy format" w odniesieniu do filmow ktore np. wczesniej TV otwieral bez problemow

 

12) Jezeli TV byl wylaczony przez dluzszy czas po wlaczeniu "gubi czas" - pokazuje godz 1:00 - po chwili (30sek - 1 min) odswieza godzine ale wtedy automatycznie wychodzi do ekranu glownego - irytujace zwlasza kiedy juz sie cos oglada - a tu nagle bah - ekran startowy..

 

Poprzedni TV mialem W9 - i w porownaniu z nim nowe dziecko Sony to jakis potwor.. Mnostwo bugow, mniejszych wiekszych - mam tylko nadzieje ze to choroba wieku dzieciecego i wraz z nowymi firware'ami bedzie sie coraz bardzie nadawal do uzytku. Serwis byl, obejrzal i zapisal sobie co nie dziala ale nic poradzic nie mogl - otrzymalem informacje ze zostanie to przekazane producentowi :wink:

147 ODPOW. 147
profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Wcześniej już pisałem co zainstalować na smartphona lub tableta. Apk WiFi Analizer z Google Play. Podpowie nam jaki najlepszy kanał wolny ustawić i gdzie ustawić router by mieć dobry sygnał,oraz pasmo GHz jakim nadaje router i Tv. Dwie żelazne zasady podstawowe WiFi to wolny kanał na nasze mieszkanie,prawidłowa lokalizacja routera w domu/mieszkaniu,oraz zahaslowanie samego routera jako hardware(nie mylić z hasłem na sieć). Co do gubienia godziny to wina w braku akumulatora zasilania pamięci (brak w Tv). Jak pamiętacie stare Nokie jak akumulator się wyciągnął np na wymiane karty sim to trzeba było wpisywać godzinę ponownie. Nie miała akumulatora pastylkowego potrzymujacego pamięć. Inne modele miały np Ericsson oraz laptopy itp. Obecnie konstrukcyjnie nie trzeba w smartphonie oraz tablecie pastylki bo nie wyjmuje się głównego akumulatora. Sony w Tv zwstosowalo sposób noki by prościej restartowac Tv Android bo inaczej z akumulatorem pastylkowym trzeba by wykonać jakąś kombinacje klawiszy jak np w Xperiach. A że po restarcie lub wyłączeniu Tv musi nawiązać ponownie logowanie do sieci WiFi czy GSM to przypaczcie się na swoje smartphony,tablety i komputery które też loguja się tak samo tylko ciut szybciej.

 

profile.country.PL.title
rafal3721
Poszukiwacz

Witam, czy Pan z serwisu rozwiązał problem braku reakcji tv na zmiane kanałów na pilocie ? Pytam bo ten sam problem zaczął występować u mnie po aktualizacji oprogramowania, nie ma dnia żeby telewizor się nie zawiesił i nie ragował na zmianę kanałów. Wcześniej ten problem też występował ale bardzo rzadko, ok. raz na miesiąc. Co prawda system znacznie przyśpieszył ale w zamian za to pojawił się nowy denerwujący problem. Nie wiem czy wina leży po stronie oprogramowania czy płyty głównej.

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Po każdej aktualizacji zalecam pełne przywrócenie ustawień fabrycznych. Jest z tym trochę zabawy ale system jest czysty i chodzi sprawniej.

zbyflo
Poszukiwacz

Po dwóch miesiącach od zakupu TV mam ten sam problem -brak reakcji pilota na wyłączanie,przełaczanie programów oraz całkowite wyłączenie telewizora,można jedynie operowac głosem.Zgłosiłem problem do serwisu i w dniu jutrzejszym zabierają TV do naprawy.Mam nadzieje iż to nie jest jakis wielki problem i nie będę żałował ,że wymieniłem prawie nowy TV na ten model kierując sie dobrymi opiniami i większymi gabarytami.

Metatronus
Użytkownik

A gdzie widziales dobre opinie na temat Sony Android TV? Bo ja nie bardzo widzialem poza tymi sponsorowanymi przez Sony :wink:

Serwis nic Tobie nie poradzi - u mnie wymienili polowe TV, wlącznie z płyta głowna i nic nie pomoglo. Po pol roku po prostu sie przyzwyczailem i tyle. Ostatni upgrade sporo poprawil - ale doszly u mnie nowe problemy na miejsce starych - np. TV potrafi mi sie na twardo zwiesic i zrestartowac tak raz na 2 tyg... 4K z H264 czesto nie daje mi obrazu - tylko sam dzwiek. A po restarcie obraz wraca.. I jeszcze pare innych ale ogolnie juz wiecej rzeczy dziala niz nie dziala

 

Ciesz sie ze masz juz mocno poprawiona wersje - pierwsze firmware czynily te TV praktycznie bezuzytecznymi - teraz chociaz dziala DLNA, YouTube sie nie wiesza, filmy chodza w wiekszosci plynnie, mozna wlaczyc 3D..

zbyflo
Poszukiwacz

Sugerowałem się dobrymi opiniami na forach jak również moich znajomych którzy kupili ten TV dużo wcześniej.

Własnie odwołałem przyjazd serwisu bo po restarcie (wyjęciu wtyczki z gniazdka) wieszanie sie pilota (brak komunikacji) jak na razie ustąpiło.Poobserwuje jakis czas ,może to pomogło?jak nie to złożę jeszcze raz reklamację.Jedynie restart nie pomógł w przypadku naciśnięcia przycisku GUIDE pokazuje sie opis pózniej znika i pokazuje się ponownie,czyli załącza sie dwukrotnie czego wcześniej nie było ale to mały "problemik"

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Produkt jest wykonany na wysokim poziomie oraz obraz rewelacja więc idąc tą drogą bebechy również są pierwszej kategorii. Jedynie co szwankuje to software który moim zdaniem jest zbyt okrojony. Tz.- android od Google jest kulawy, okrojony a soft od Sony jest moim zdaniem lekko nie przystosowany. Też mnie czasem apk się wysypuja ale reset pilotem kontaktu elektrycznego i spokojnie wszystko działa. Nawet nie wstaje z fotela. Więc oddawanie na serwis to bezsens bo zrobią to samo co użytkownik moze- reset,reset do fabryki lub wgranie softu ponownie z pena. Takie są uroki otwartych systemów operacyjnych szczególnie raczkujacych, aby nie przypomnieć wczesnego Windowsa z jego niebieskimi ekranami lub wczesnego androida,iosa,itp. Wszystko młode się spało. Więc kupując tv na nowym systemie wprowadzanym nie wiem czym ludzie się kierowali....widząc bolączki to z każdym softem będą mieli jakiś problem. Pozdro.

 

Ps. Sony weź się do roboty i usprawniaj oprogramowanie razem z Google.

 

clipper1
Poszukiwacz

witam kupiłem telewizor kd-55x8509c jakie mam mie okulary 3d   bo TDG-BT400A nie dzia,lają choc  wyskakuje napis że zarejestrowano

KD65X8505C
Poszukiwacz

Metatronus

TV kupiony w sierpniu. Na podstawie dotychczasowej eksploatacji mogę potwierdzić słowa "matrbisa": wysoki poziom wykonania + naprawdę dobry obraz. "Problemem" jest oprogramowanie, ale to jest dokładnie jak pisze "matribis". Przy świadomym wyborze było to do przewidzenia i wystarczy być cierpliwym. 

Na podstawie moich doświadczeń mogę napisać, że jestem zadowolony z wyboru :slight_smile:

 

Powyższy tekst nie jest tekstem sponsowanym, w żaden sposób nie jestem powiązany z producentem TV :slight_smile:

 

Niewątpliwe na powyższe ma wpływ fakt, że niespotykają mnie problemy opisywane na forum. Od początku może jeden zwis i to wszystko. Aktualizacje wchodziły poprawnie, dawały same korzyści. Na razie otwartość i młodość systemu wiążą się raczej z niedogodnościami i na tym etapie rozwoju systemu są do zaakceptowania.

 

Zdecydowanie powtórzę apel "matribisa":

Sony weź się do roboty i usprawniaj oprogramowanie razem z Google.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Ja posiadam okulary 3d z nr 500 i prawidłowo działają. Może występować problem z sygnałem 3d i dlatego nie są włączone automatem okulary. Zaraz ktoś napisze że kolejny problem softu 🙂 a to guzik prawda ponieważ np odtwarzanie z YT nie łapie czasem 3D Sbs a wtedy wystarczy w czasie już odtwarzanego filmu wybrać action menu a następnie 3D i format jaki widzimy film (czy obraz jest podwójny z boku czy z góry. Po tym zabiegu okulary prawidłowo czytają film. Mam Avatara BR 3D i po uruchomieniu płyty i włączeniu okularów nie zdążyłem na głowę założyć a obraz już menu płyty był 3D i smigalo wszystko poprawnie. Więc to wina zewnętrznych apk że czasem 3D łapie gorzej.

 

 

Dzięki za poparcie, ja również nie jestem sponsorowany a tv posiadam od września. Apk szczególnie Sony się sypia przy odczycie plików z dysku HDD. Apk Kodi śmiga szybko i prawidłowo. Więc można napisać prawidłową apk pod ten system i tv.