anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55X8509C - problem z uruchomieniem. TV włącza się i wyłącza tak zwana pętla.

profile.country.PL.title
krystianjmirek
Nowicjusz

KD-55X8509C - problem z uruchomieniem. TV włącza się i wyłącza tak zwana pętla.

Witam,

mam problem z uruchomieniem KD-55X8509C. TV po włączeniu do zasilania włącza się i wyłącza. Proces: załącza się logo Sony, następnie zaczyna ładować się Android chwilkę animacji i TV się wyłącza. Pętla powtarza się do momentu aż nie wyłączę zasilania. Przeszedłem wszystkie opisane procedury i niestety nie pomagają (reset z pilota, reset z tylnej klawiatury (VOL- plus Przycik włącznik). Gorąca prośba o pomoc.  KD-55X8509C serial no: 6025249.

Pozdrawiam

Krystian Mirek

email: krystianjmirek@gmail.com

tel. 0048 535 233 196

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Cześć!

 

Kontaktowałeś się z infolinią Sony?

+48 223060694
Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku: 09:00 - 18:00

 

EDIT:

Podaję też namiary do serwisu

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

 

 

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Odpowiedź z Supportu:

 

W tym przypadku wszystkie możliwości resetu odbiornika zostały już wykorzystane.

 

Jeżeli odbiornik obejmuje jeszcze gwarancja producenta, zalecam zarejestrowanie zgłoszenia naprawy za pomocą formularza na stronie: 

https://bit.ly/2C0jmiC

 

W sytuacji, gdy odbiornik jest już po upływie gwarancji, rekomenduję bezpośredni kontakt z autoryzowanym centrum serwisowym MIK. Poniżej przesyłam link do strony, na której znajdują się wszystkie niezbędne dane kontaktowe:

https://bit.ly/2ChACyK

profile.country.PL.title
krystianjmirek
Nowicjusz

Na początek dzięki za podjęcie tematu. Tak kontaktowałem się meilowo  z serwisem. Wskazali serwisy ogólnopolskie, które mogą pomóc rozwiązać problem. Między innymi który wskazujesz w drugim wątku. Jak będę posiadał info zwrotne z podanych serwisów lub gotow rozwiązanie dam znać.