anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XD8505 problem z Netflixem.

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

KD-55XD8505 problem z Netflixem.

Witam.

 

  Mam problem z uruchomieniem Netflixa. Po resecie TV przez 1-2 dni aplikacja uruchamia się bez problemów. Następnie nie można jej uruchomić. Strona Netflixa się otwiera, ale nie może się załadować. YouTube uruchamia się normalnie. Trzeba ponownie resetować TV. Wracałem już do ustawień fabrycznych, ale nic to nie pomogło. Sprawdzałem przy połączeniu na wi-fi i na kablu LAN. Nie ma kłopotów z Internetem (prędkość 120 Mb/s). Inne urządzenia laptopy, tablety i telefony łączą się z Netflixem bez problemów. Czy ktoś rozwiązał podobny problem?

23 ODPOW. 23
profile.country.PL.title
kandrzej
Poszukiwacz

Niestety, to nic nie daje. Nawet reset ustawień do fabrycznych nie pomaga. Było dobrze, ale coś pomieszali od poczatku roku.  

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

Niestety wyłączenie wi -fi wbud. nic nie daje. Inne aplikacje można otworzyć normalnie. Netflix nie otwiera się. Jest tylko strona z napisem Netflix i kręcącym się kólkiem ładowania.Trzeba zrestartować TV i na kilkanaście godzin działa poprawnie. Dla mnie te ewidentny problem z oprogramowaniem TV.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@pepe-29  zgłosiłem Twój problem ponownie do supportu - oto odpowiedź:

Zalecałbym dokonanie aktualizacji samej aplikacji przy pomocy Home - Aplikacje - Google Play Store - Moje aplikacje - Netflix - Aktualizuj. Ponadto objawy mogą wskazywać na to, że pamięć podręczna nie została całkowicie wyczyszczona (mogły zostać usunięte np. tylko pliki cookie związane z daną aplikacją), w związku z czym zaleciłbym ponowne wykonanie tej czynności przy użyciu funkcji: Home - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej. Po zakończeniu czyszczenia, zaleca się odłączenie od zasilania uprzednio wyłączonego odbiornika na okres ok. 5 minut.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

Witam.

 

  Chyba nie można zauktualizować Netflixa. Jest najnowszy, wersja 6.1.3 build 2486. Dwa dni temu zaktualizowałem telewizor do najnowszej wersji Oreo. Wróciłem do ustawień fabrycznych, wyczyściłem pamięć. Niestety problem z Netflixem dalej jest ten sam po kablu LAN. Poprzednio po resecie działał poprawnie dwa dni, teraz tylko jeden. 

profile.country.PL.title
Wlazlom
Poszukiwacz

Witam, mam dokładnie ten sam objaw z modelem Sony KDL-65W855C. Proszę o pomoc.

 

Cała ta sytuacja z nieustannym restartiowaniem czy też czyszczeniem pamięci podręcznej jest irytująca i chyba nie o to chodzi firmie Sony?

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

Występują także problemy z chomecastem. Trzeba także resetować telewizor żeby przesłać obraz z smartfona i tableta. Moja wersja oprogramowania to 5.417, niestety nie Oreo. 

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

  Serwis Sony sprawdził TV i nie znalazł żadnych błędów. Problem z Netflixem gdy TV jest połączony kablem LAN dalej wystepuje. Stwierdzili, że to wina oprogramowania. Problemy z Netflixem ma więcej osób. Dalej czekam na odpowiednią aktualizacje. Podobno Sony ma więcej sygnałów o tym problemie. Ostatnia aktualizacja V5.417 moim zdaniem tylko pogorszyła działanie. 

profile.country.PL.title
Odys85
Użytkownik

Ja też miałem problem z Netfixem po Lanie. Odinstalowałem aktualizację netfixa i jade na wbudowanej. Wyłączyłem też automatyczne aktualizację i działa już ponad miesiąc bez problemów.

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

U mnie też występuje problem z Chromcastem jak TV jest podłączony kablem LAN. Trzeba także resetować TV Możesz sprawdzić u siebie. Teraz używam wi-fi i jest wszystko ok

profile.country.PL.title
pepe-29
Użytkownik

Po ostatniej aktualizacji V5.417 częściej muszę resetować TV. Nawet przy połączeniu wi-fi. Nie łączy mi się automatycznie z zapamiętaną siecią. Dopiero po resecie wszystko wraca do normy, ale niestety tylko na jakiś czas. Kabla LAN już nie używam, bo jest jeszcze gorzej. Wracałem ponownie do ustawień fabrycznych, ale jest to samo.