Podziel się wrażeniami!
Witam, tak jak w temacie.
Telewizor działał wcześniej wraz z kinem domowym Samsung ht-h4550R przez sprzężenie hdmi arc, wczoraj przez sekundę nie było światła i kino domowe przestało wydawać dźwięki, zrobiłem reset ustawień telewizora, ale to nie dało żadnych rezultatów, następnie przywrocilem do fabrycznych i też nie pomogło. Na chwilę obecną udało się przywrócić dźwięk kablem optycznym ale na dłuższą metę to nie jest oczekiwane rozwiązanie bo muszę korzystać z trzech pilotów. Czy ktoś z obecnych ma pomysł jak ustawić kino domowe żeby działało z pilota od Sony(to jest chyba właśnie funkcja bravia sync)
W moim przypadku - KD-55XE9005 + HW-N950 - jedyne co pomaga to:
1. Dać soundbar w tryb standby
2. Odpiąć od niego wszystkie kable HDMI, poza tym od ARC
3. Włączyć soundbar
4. Zmienić źródło za pomocą pilota
Dopiero po tych zabiegach wskakuje TV ARC. Jak już się pokaże - podpinam pozostałe kable HDMI.
Oczywiście problem wraca po ponownym wyłączeniu/włączeniu telewizora.
Witam,
@Konrad538 zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Na początek prosiłbym o sprawdzenie na innym urządzeniu, czy podłączony przewód HDMI jest w pełni sprawny. Jeżeli tak, należałoby upewnić się, że w obydwu urządzeniach został on podpięty do gniazd HDMI ARC. Po upewnieniu się, że urządzenia są właściwie podłączone sprawnym przewodem, zaleciłbym przeprowadzenie ponownego parowania z funkcją Bravia Sync. W celu przeprowadzenia tej procedury, należy skorzystać z opcji MENU (Home) - Ustawienia - Zewnętrzne wejścia - Ustawienia Bravia Sync - Sterowanie Bravia Sync - aktywuj, a następnie wybranie opcji "Włącz" w zakładce "Lista urządzeń Bravia Sync".
Pragnę również poinformować, że funkcja Bravia Sync jest wyłącznie aktywna w przypadku połączenia za pomocą kabla HDMI, w przypadku przewodu optycznego jest niestety niedostępna.
Pozdrawiam
Wracam z problemem ponownie, poprzednim razem po kilku dniach walki udało się sparować urządzenia tak jak działały, czyli obsługa po arc kino domowe + dźwięki podczas oglądania tv z głośników kina Samsung. Chwilowy brak prądu spowodował identyczny jak wcześniej problem w postaci braku komunikacji po arc, tym razem byłem mądrzejszy, a raczej tak mi się wydawało, miałem zdjęcia poprzednich ustawień na których kino domowe działało po uruchamianiu tv z pilota. Ustawienia były identyczne a sprzęty nadal nie współgrają, siedzę drugi dzień po kilka godzin i nie radzę sobie z problemem, może od maja coś się w kwestii braku komunikacji urządzeń zmieniło? Kabel wykluczylem bo działał poprzednim razem, ale teraz wziąłem najnowszy i na nim nadal mam problemy, ręce opadają
Po kolejnych dwóch godzinach wstawiam poradnik dla potomnych (i samego siebie w przyszłości) w kinie domowym funkcja arc musi być włączona, funkcja anynet + włączać do skutku ponieważ za każdym razem wyrzuca głośnik tv. Włączać i wyłączać funkcje anynet+ aż złapie obsługę kina domowego pilotem