Podziel się wrażeniami!
Witam,
szukałem rozwiązania w podobnych tematach, ale nic nie znalazłem.
Od pół roku posiadam KD-55XE8096 z Androidem 7.0.
Problem wygląda następująco: włączam telewizor (a właściwie wybudzam go ze stanu czuwania), próbuję włączyć youtube, netflixa czy jakieś inne vod i wywala komunikat, że nie ma połączenia z siecią wifi i zaleca konfigurować.
i teraz tak: zaczynam konfigurację, wskazuję sieć domową, robię wszystko po kolei jak należy, telewizor myśli, mieli, próbuje się połączyć i kupa. nie może nawiązać połączenia albo wg niego sieć niedostępna.
wchodzę ręcznie w ustawienia sieci, rozwijam listę sieci wifi w zasięgu, moja sieć jest na samej górze listy, ze statusem "Zapisana" - ale nie połączona! Próbuję połączyć - jedna próba na dziesięć zakończy się połączeniem, przy czym trwa to 20-30sek. Jedyny sposób to wyłączenie całkowite, albo restart telewizora. Wtedy od razu po włączeniu łączy się z wifi bez zająknięcia i trwa to dosłownie 2-3 sekundy. Mogę korzystać z netu, ale po jakimś czasie nie korzystania "czynnego" z połączenia (czasami minuty, czasami godzina), gdy oglądam tv przez dekoder cyfry, albo tv zostanie wyłączony (uśpiony), problem wraca.
Rozwiązanie z przytrzymaniem power na pilocie 5 sek. żeby zrestarować tv jest irytujące, bo muszę to robić za każdym razem jak chcę korzystać z aplikacji internetowych.
Zmieniłem router - bez zmian. Udostępniłem połączenie z telefonu - to samo.
Włączone jest DHCP, przy ręcznym przypisaniu adresu to samo. Przypisanie stałego IP w routerze też nie daje zmiany. Zaktualizowałem tv do najnowszej wersji.
Nadmieniam, że żadne inne urządzenie w sieci domowej (4 telefony, 2 kindle, 2 dekodery nc+, xbox, drukarka, 2 laptopy) nie ma problemu z łączeniem, nic się nie wiesza, wszystko działa.
Zaczyna mnie to strasznie irytować, każda (mądra) porada będzie bardzo cenna. dziękuję.
chciałem jeszcze dodać że mam 6 letniego sonego bravię 42cale, który pracuje w tej samej siecie i nie ma żadnego problemu z łączeniem się z wifi ( youtube i netflixem)
po włączeniu/wybudzeniu ze stanu czuwania odczekaj ok minutę i sprawdź czy jest problem...
czy to będzie minuta, czy 20 minut, nie robi różnicy. zachowuje się tak samo.
włączam tv, oglądam telewizję (nc+) dowolną ilość czasu, wchodzę do ekranu głównego tv i na ikonce połączenia z siecią wifi jest znak zapytania. i jedyna metoda połączenia z siecią jest reset telewizora.
wrzucę filmik jak to wygląda.
Cześć, support sugeruje następujące kroki.
Witam,
możliwym rozwiązaniem występującej niedogodności jest wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku, które można wykonać przy użyciu funkcji: Home - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej. Po wykonany powyższych czynności zalecam odłączenie uprzednio wyłączonego odbiornika od zasilania i jego ponowne podłączenie po upływie ok. 5 minut.