anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XE8096 zrywa połączenie z Wifi

profile.country.PL.title
pjabcz
Nowicjusz

KD-55XE8096 zrywa połączenie z Wifi

Witam,

 

szukałem rozwiązania w podobnych tematach, ale nic nie znalazłem.

Od pół roku posiadam KD-55XE8096 z Androidem 7.0.

Problem wygląda następująco: włączam telewizor (a właściwie wybudzam go ze stanu czuwania), próbuję włączyć youtube, netflixa czy jakieś inne vod i wywala komunikat, że nie ma połączenia z siecią wifi i zaleca konfigurować.

i teraz tak: zaczynam konfigurację, wskazuję sieć domową, robię wszystko po kolei jak należy, telewizor myśli, mieli, próbuje się połączyć i kupa. nie może nawiązać połączenia albo wg niego sieć niedostępna.

wchodzę ręcznie w ustawienia sieci, rozwijam listę sieci wifi w zasięgu, moja sieć jest na samej górze listy, ze statusem "Zapisana" - ale nie połączona! Próbuję połączyć - jedna próba na dziesięć zakończy się połączeniem, przy czym trwa to 20-30sek. Jedyny sposób to wyłączenie całkowite, albo restart telewizora. Wtedy od razu po włączeniu łączy się z wifi bez zająknięcia i trwa to dosłownie 2-3 sekundy. Mogę korzystać z netu, ale po jakimś czasie nie korzystania "czynnego" z połączenia (czasami minuty, czasami godzina), gdy oglądam tv przez dekoder cyfry, albo tv zostanie wyłączony (uśpiony), problem wraca.

Rozwiązanie z przytrzymaniem power na pilocie 5 sek. żeby zrestarować tv jest irytujące, bo muszę to robić za każdym razem jak chcę korzystać z aplikacji internetowych. 

Zmieniłem router - bez zmian. Udostępniłem połączenie z telefonu - to samo.

Włączone jest DHCP, przy ręcznym przypisaniu adresu to samo. Przypisanie stałego IP w routerze też nie daje zmiany. Zaktualizowałem tv do najnowszej wersji.

Nadmieniam, że żadne inne urządzenie w sieci domowej (4 telefony, 2 kindle, 2 dekodery nc+, xbox, drukarka, 2 laptopy) nie ma problemu z łączeniem, nic się nie wiesza, wszystko działa.

Zaczyna mnie to strasznie irytować, każda (mądra) porada będzie bardzo cenna. dziękuję.

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
pjabcz
Nowicjusz

chciałem jeszcze dodać że mam 6 letniego sonego bravię 42cale, który pracuje w tej samej siecie i nie ma żadnego problemu z łączeniem się z wifi ( youtube i netflixem)

profile.country.PL.title
Michal_TJE.
Użytkownik

po włączeniu/wybudzeniu ze stanu czuwania odczekaj ok minutę i sprawdź czy jest problem...

 

profile.country.PL.title
pjabcz
Nowicjusz

czy to będzie minuta, czy 20 minut, nie robi różnicy. zachowuje się tak samo.

włączam tv, oglądam telewizję (nc+) dowolną ilość czasu, wchodzę do ekranu głównego tv i na ikonce połączenia z siecią wifi jest znak zapytania. i jedyna metoda połączenia z siecią jest reset telewizora.

wrzucę filmik jak to wygląda.

 

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Cześć, support sugeruje następujące kroki.

 

Witam,

 

możliwym rozwiązaniem występującej niedogodności jest wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku, które można wykonać przy użyciu funkcji: Home - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej. Po wykonany powyższych czynności zalecam odłączenie uprzednio wyłączonego odbiornika od zasilania i jego ponowne podłączenie po upływie ok. 5 minut.