Podziel się wrażeniami!
Ostatnio zdarzają mi się czesto niepowodzenia nagrywania na HDD z timerem. W 1/3 przypadków dochodzi do nagrania a w 2/3 jest komunikat "nagrywanie przerwane. Brak podłaczonego zarejestrowanego dysky HDD lub wystąpił problem z dyskiem". Jak robię daignostykę dysku to wszystko jest OK - zresztą 1/3 z zadań timere nagrywa. O co chodzi? Dysk jest 500 GB
Sugerujemy kontakt z serwisem lub przeszukanie naszego forum
Mam podobnie, może proporcje inne (80% ok, 20% błędy)... ale nawet kiedy jest komunikat o błędzie nagrania to czasem nagranie jest OK. Dysk 500 MB sprawny, nie ma kolizji czasów nagrań.
Sony, mam prośbę: zanim zasugerujecie przeszukanie forum to zakładając że wiecie o istnieniu takiego wątku podajcie proszę od razu linka
Witam,
@prkuach zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:
Proszę upewnić się, że klient korzysta z dysku twardego HDD, a nie SSD (które nie gwarantują poprawnej współpracy). Dodatkowo proszę o informację jaka jest zainstalowana wersja oprogramowania telewizora oraz jaki dokładnie dysk jest podłączany (model). Od strony telewizora mogę zalecić wyczyszczenie pamięci podręcznej telewizora poprzez HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Współdzielona pamięć - Pamięć podręczna.
Mogą być dwa powody opisanej sytuacji:
- błędy oprogramowania, które mogą być wyeliminowane przez czyszczenie pamięci podręcznej,
- niepełna kompatybilność telewizora z dyskiem.
Pozdrawiam
wymieniłem dysk HDD na SSD - na razie nagrywa bez błedów. Poprzedni HDD był 500 GB, miał kilka lat, moze był za stary i za wolny ? Nie wiem. Obecnie SSD działa.